فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به لزوم تداوم راه شهید رئیسی برای جلب رضایت مردم و رفع مشکلات آنان، گفت: این شهید والامقام یک الگوی ناب در مسیر رفع دغدغه‌های مردم است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در نشست با دهیاران این شهرستان، گفت: شهید آیت الله رئیسی با اقدامات و برنامه ریزی در مسیر رفع دغدغه‌های مردم گام برداشت که با تداوم این برنامه‌ها به طور حتم مشکلات فعلی در جامعه به حداقل خواهد رسید.

وی با تاکید بر مشارکت همگانی در پای صندوق‌های رای در جمعه هفته جاری افزود: دهیاران باید نسبت به اطلاع‌رسانی زمان ورود صندوق به روستا و همچنین تشویق مردم برای شرکت در انتخابات و استفاده از حق تعیین سرنوشت خود اهتمام داشته باشند.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به توجه دولت سیزدهم به این شهرستان و اقدامات انجام شده، اضافه کرد: امسال ۲ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار به منطقه اختصاص پیدا کرده که صرف طرح‌های عمرانی به ویژه طرح‌های نیمه تمام خواهد شد.

عباسی از تامین ۳ هزار تن قیر برای آسفالت مناطق محروم خبر داد و گفت: در جریان سفر استاندار آذربایجان‌غربی با هدف توزیع عادلانه خدمت، این میزان قیر برای آسفالت مناطق محروم و کم برخوردار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: همچنین ماهانه حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ارزش افزوده به شهرداری تابعه از جمله مهاباد، خلیفان و گوگ تپه با هدف خدمت به مردم و عمران و آبادانی شهر‌ها پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به واگذاری ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه زمین روستایی به متقاضیان مسکن افزود: بیش از ۱۴ هزار نفر در قالب واگذاری زمین شهری و روستایی تحت پوشش طرح مسکن ملی قرار خواهند گرفت و همچنین امسال بیش از هزار و ۴۰۰ سهمیه بازسازی و ساخت مسکن روستایی به این شهرستان اختصاص یافته است.

فرماندار مهاباد از تخصیص پست ۱۳۲ برق خبرداد و گفت: مکاتبات، مکان یابی و مجوز استقرار پست ۱۳۲ در مهاباد تکمیل شده که در راستای پایداری برق شهرستان تا ۵۰ سال آینده نیز جوابگو خواهد بود.

در ادامه جلسه تعدادی از دهیاران بخش مرکزی و خلیفان مهاباد مشکلات و دغدغه‌های خود را در حضور فرماندار ویژه مهاباد مطرح کردند.

مهاباد دارای ۱۹۷ روستا در ۲ بخش مرکزی و خلیفان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.