سیلوانا؛

تجليل از نفرات برتركشوري مسابقات عكاسي پدافند غیرعامل

از نفرات برتركشوري مسابقات عكاسي پدافند غیرعامل در دبيرستان قدس زيوه در منطقه سیلوانا با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش سیلوانا، تجليل گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛شهرام مصطفوي رئيس اداره آموزش و پرورش سیلوانا در این مراسم اظهار داشت : مقام معظم رهبری بیش از دیگران به این‌گونه از پدافند توجه می‌کنند، این به این دلیل است که اسلام همه مسلمانان را موظف کرده که در برابر کفار آماده باشند، این آمادگی یعنی اینکه مسلمان هم نیروی انسانی مناسب و هم ادوات جنگی لازم را تهیه کنند.

وی ادامه داد: مسلمانان باید با داشتن نیرو و ادوات لازم دشمن خود را بترسانند و به این مسئله در آیات قرآن کریم تأکید شده است؛ البته به این معنی نیست که قصد حمله به آن‌ها را داریم، بلکه تنها با ترساندن دشمن به دنبال جلوگیری از حمله او به کشور هستیم.

مصطفوی در خصوص جایگاه پدافند غیرعامل در اسلام بیان کرد: به این مسئله در قرآن کریم اشاره‌ شده و آیاتی را در خصوص پدافند غیرعامل در این کتاب آسمانی داریم، در اسلام برای هر انسانی حد و حدودی قرار داده‌ شده است و باید به هر مسلمانی در هرجایی که قرار دارد، کمک کنیم و برای مقابله نظامی با دشمنان اسلامی هم نیاز به نیروی انسانی مناسب و تسلیحات پیشرفته داریم و در حوزه نظامی باید آمادگی لازم را کسب کنیم.

شایان ذکر است؛ در پايان مراسم از دانش آموزان اردلان عبدالهي و افشار روحاني نفرات اول و دوم كشوري در رشته عكاسي پدافند غيرعامل با اهداي لوح تقدير و هدایا تجليل شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.