ارومیه؛

توزیع هدایای رهبری میان دانش آموزان آذربایجان غربی

توزیع هدایای مقام معظم رهبری در بین دانش آموزان مناطق محروم وکمتر توسعه یافته آذربایجان غربی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در آئینی که به این منظور درسالن ورزشی نیلوفر خوی برگزار شد، هدایای رهبر معظم انقلاب از طریق بنیاد علوی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در بین دانش آموزان دختر و پسر توزیع شد.

داود دیداری نماینده بنیاد علوی در این آئین گفت: هدایای رهبر معظم انقلاب شامل مانتو، شلوار، کفش و سایر البسه است که تا پایان این هفته در بین 18هزار360 دانش آموز عشایری در 250 مدرسه شهرستانهای خوی، سردشت و سلماس توزیع می شود.

اکبر صمیمی مدیر آموزش و پرورش عشایر آذربایجان غربی و مسئول توزیع هدایی رهبری در استان ارزش این هدایا را بیش از 27 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این هدایا در بین 9 هزار دختر و 9 هزار پسر دانش آموز توزیع می شود.

وی سهم شهرستان خوی را بیش از 7400دانش آموز اعلام واضافه کرد: این تعداد دانش آموز دریافت کننده هدایای رهبری در مقایسه با پارسال 10 برابر افزایش داشته است.

صمیمی افزود : پارسال علاوه برتوزیع پوشاک برای 2350 نفر دانش آموز مناطق عشایری استان کتابهای آموزشی از طرف بنیاد علوی که پیش بینی میشود این رقم امسال به بیش از 10 برابر افزایش یابد.

حجت الاسلام شکوری امام جمعه خوی نیز در این آئین با تقدیر از عنایات مقام معظم رهبری به مناطق محروم استانها برضرورت شناسایی دانش آموزان بی بضاعت و رفع مشکلات آنها دراین مناطق تاکید کرد.

محمدی مدیر آموزش و پرورش خوی هم در این مراسم سهم شهرستان خوی از هدایای رهبری را 7400 دانش اموز اعلام و تصریح کرد: شهرستان خوی بیشترین دانش آموز عشایری در کشور را به خود اختصاص داده است.

در آذربایجان غربی بیش از 31 هزار دانش آموز عشایر در 581 باب مدرسه مناطق عشایری مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.