هفته چهارم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و در گروه A تیم های بازل به مصاف پاری سن ژرمن و لودوگورتس مقابل آرسنال قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و در گروه A تیم های بازل به مصاف پاری سن ژرمن و لودوگورتس مقابل آرسنال قرار گرفتند.

تیم بازل در یاکوب پارک میزبان شاگردان اونای امری بود که این دیدار با برتری دو بر یک پاری سن ژرمن به پایان رسید.

دقیقه ۴۳ ضربه کرنر بازیکنان پاریسن‌ژرمن توسط تیم میزبان به خوبی دفع نشد تا توپ پشت محوطه به منیر برسد، ضربه این بازیکن با برخورد به بازیکنان بازل تغییر جهت داد و در نزدیک دروازه به ماتوئیدی رسید و این بازیکن فرانسوی موفق شد تک گل این دیدار در نیمه نخست را به ثمر برساند.

دقیقه ۷۶ لوکا زوفی در حالی از سمت راست محوطه جریمه به توپ ضربه زد که آرئولا از دروازه بیرون آمده بود و این توپ از بالای سرش رد شد و به گل تساوی بازیکنان بازل تبدیل شد.

دقیقه ۹۰ ارسال ربیوت در گوشه محوطه به منیر رسید و این بازیکن بلژیکی با والی زیبایی موفق شد گلی دیدنی به ثمر برساند تا شاگردان امری سه امتیاز این مسابقه را به دست آورند.

جشن صعود پاریسی ها در سوئیس/صعود توپچی ها با تعویض شکست با پیروزی


در دیگر مسابقه این گروه لودوگورتس میزبان آرسنال بود و توپچی ها در دیداری که دو بر صفر عقب افتادند، سه بر دو به برتری رسیدند.

گل نخست را تیم میزبان دقیقه 12 توسط جاناتان کافو به ثمر رساند.سانتر وندرسون از جناح راست با ضربه بغل پا کافو به گل تبدیل شد و در این صحنه کاری از اوسپینا ساخته نبود.

سه دقیقه بعد دروازه آرسنال برای دوم باز شد.باز هم کافو در متن گل میزبان قرار داشت. او این بار از سمت راست حرکت بسیار زیبایی را انجام داد و توپ را روی دروازه فرستاد و این بار کسیرو کار را تمام کرد.

دقیقه 20 ژاکا یکی از گلها را برای توپچی ها جبران کرد.سانتر اوزیل از جناح چپ با ضربه تمام کننده هافبک سوئیسی همراه شد.این دویستمین پاس گل اوزیل در دوران حرفه ای فوتبالش بود.

آرسنالی ها در نهایت با شکست به رختکن نرفتند و در همین نیمه نخست کار را توسط ژیرو دقیقه 42 به تساوی کشاندند.روی پاس آرون رمزی به درون محوطه جریمه لودوگورتس، ژیرو زودتر از دروازه بان حریف به توپ رسید و توانست توپ را از بالای سر دروازه بان بگذراند و به گل تبدیل کند.

دقیقه 88 اوزیل ناجی آرسنالی ها شد و روی پاس ال ننی، کار حریف را در دو دقیقه مانده به پایان بازی تمام کرد تا آرسنال پیروزی شیرینی را کسب کند.
جشن صعود پاریسی ها در دقیقه 90/صعود توپچی ها با تعویض شکست با پیروزی
در جدول این گروه آرسنال و پاری سن ژرمن با 10 امتیاز صعودشان را به مرحله بعد قطعی کردند.بازل و لودوگورتس نیز با یک امتیاز شانسی برای صعود ندارند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار