معاون برنامه ریزی و آموزش های تخصصی سازمان امداد و نجات از برگزاری جلسه مشورتی با کارشناسان صلیب سرخ به جهت انتقال تجارب تقابل با تهدیدات هسته ای به هلال احمر ایران خبر داد.

برنامه هلال احمر برای مقابله با تهدیدات هسته ای آماده می شوداحمد سلطانی معاون برنامه ریزی و آموزش های تخصصی سازمان امداد و نجات در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از برگزاری جلسه هم اندیشی با کارشناسان صلیب سرخ جهانی در خصوص آماگی تقابل با تهدیدات هسته ای خبر داد.

وی گفت: امروز 3 تن از کارشناسان صلیب سرخ در تهران حاضر شدند تا به کارشناسان مربوطه در سازمان امداد و نجات تجارب خود در مقابله با تهدیدات هسته ای را در اختیار ما بگذارد.

معاون برنامه ریزی و آموزش های تخصصی سازمان امداد و نجات  افزود: کشور ما یک کشور هسته ای به شمار می رود و باید با توجه به دانش هسته ای که در کشور وجود دارد، برای مقابله با تهدیدات بیگانگان آماده باشیم.

وی ادامه داد: این 3 کارشناس صلیب سرخ تخصص CBRN یعنی مقابله با تهدیدات بیولوژیکی، هسته ای و شیمیایی دارند و تجارب کشورهای آلمان، اتریش و ژاپن را در اختیار ما می گذارند.

سلطانی یادآور شد: صلیب سرخ ژاپن تجربه خوبی در مقابله با تهدیدات هسته ای دارد و ما می توانیم از آن استفاده کنیم.

معاون برنامه ریزی و آموزش های تخصصی سازمان امداد و نجات  هدف نهایی از برگزاری چنین جلسه ای را تهیه برنامه مدون سازمان امداد و نجات به عنوان معین دولت در امدادرسانی در حوادث، عنوان کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۳ آبان ۱۳۹۵
بمب اتم خیلی بده
آخرین اخبار