وزیر جهاد کشاورزی گفت: در مقایسه با سال گذشته واردات ما کاهش و صادرات افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود حجتی دقایقی پیش در افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی صنعت کشاورزی در اصفهان اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌هایی که در کره زمین وجود دارد شاهد نزول رحمت خداوند بر جهانیان هستیم، اما برخی اوقات کمبودها سبب می‌شود به این فکر بیفتیم که خداوند رحمت خود را از ما دریغ کرده است.

وی افزود: خداوند همه بندگان را دوست دارد و باران رحمت همیشه بر ما نازل شده پس باید قدرشناس نعمت‌های الهی باشیم، نعمت دوم در کشور ما کشاورزهای خوب و توانایی هستند که با تلاش زیاد با انواع خشکسالی، کمبود و مشکلات طبیعی مبارزه کرده‌اند.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: این‌ها همه نعمت‌هایی هستند که خداوند به ما عطا کرده که در آمارها نیز شاهد رشد کشور هستیم، در مقایسه آمار با سال گذشته واردات ما کاهش و صادرات افزایش یافته است و این‌ها سبب لطف الهی و زحمات مردم است اما باید دانیم ظرفیت و جایگاه بیش از این است.

وی با اشاره به وجود نیروی انسانی خلاق و توانمند در کشور تصریح کرد: نیروی انسانی بزرگترین نعمت الهی است که خداوند به مردم کشور ما عطا کرده، ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای که پروردگار از نظر منابع طبیعی به کشور داده که هر روز نعمت‌های زیادی در کشور کشف می‌شوند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.