ساری،

معرفی امیرآباد به عنوان منطقه آزاد

شورای عالی مناطق آزاد با ارتقا منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد به منطقه آزاد موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در پی پیگیری های استاندار و موافقت شورای عالی مناطق آزاد ، منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد به منطقه آزاد ارتقا یافت.
اکبر ترکان، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور ، 
سجودی مشاور استاندار مازندران در جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی را به عنوان مدیر پروژه منطقه آزاد تجاری-صنعتی امیر آباد منصوب کرد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای سجودی

مشاور محترم استاندار مازندران در جذب سرمایه گذاری داخلی و خارج

باعنایت به موافقت كلی شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با تبدیل منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد به منطقه آزاد و ضرورت تمهید مقدمات لازم برای راه اندازی و استقرار سازمان منطقه آزاد، به استناد پیشنهاد شماره 86/1/61732 مورخ 29/7/1395 استاندار مازندران به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر پروژه منطقه آزاد تجاری-صنعتی امیرآیاد منصوب می شوید.

انتظار می رود ضمن ساماندهی حركت منظم و مستمر جهت رشد و رونق منطقه با استفاده از مزیت های جغرافیایی و ظرفیت های قانونی مناطق آزاد، اهتمام جدی را به عمل آورده تا زمینه برای استقرار سازمان منطقه آزاد در كمترین زمان ممكن فراهم شود.

امید است با اتكال به الطاف الهی در انجام مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۵۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۷
ماشین هم ارزون میشه؟یانه ؟اگه میشه از کی میشه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
شما املیا نیاز نیست بیاین اینحا کار کننین ما خودمون زیادی هستیم
۲۳:۲۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۶
شما نیاز نیست بیاین
Iran (Islamic Republic of)
پرونه واحدی
۲۱:۴۵ ۰۳ بهمن ۱۳۹۵
باسلام خسته نباشید,چندروزیکه شنیدم که امیرآباد بندر آزاد معرفی شد چقدخوبه که مبادلات به اسونی انجام میشه وچه بهترکه شرایط شغلی برای جوانا مهیا بشه اگه نیروی کاری نیازدارین ماآملی ها را هم درنظر داشته باشین به امید موفقیت روزافزون
Iran (Islamic Republic of)
حسین عرب
۰۹:۲۶ ۱۵ دی ۱۳۹۵
با سلام به شمال بزرگ - با تشکر از دولتمردان و سلام و تبریک به هم وطنان شمالی به خصوص هم شهری های عزیز و خونگرم مرکزی و غرب مازندران . بیاییم دید وسیع داشته باشیم و به چیز های پیش پا افتاده فکر نکنیم . همه باید به اتحاد و یک پارچگی و همدلی شمال فکر کنیم . امروز امیر آباد فردا نوشهر و پس فردا هم بابلسر . همه شما استحقاق بزرگی و پیشرفت دارید و این حق قانونی و شرعی شماست . و به زودی هم محقق خواهد شد . به امید شمال متحد و آباد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۵
منطقه آزاد امیراباد خیلی ظرفیت داره
آخرین اخبار