معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از حضور گسترده راهداران و اقدامات وسیع در زمینه ایمن سازی محور‌های اصلی و شریانی استان خبر داد.

محسن محمدنژاد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران ازحضور گسترده راهداران و اقدامات وسیع در زمینه ایمن سازی محور‌های اصلی و شریانی این استان خبر داد و گفت: با توجه به سفر‌های تابستانی این اداره کل آمادگی کامل جهت مهیا نمودن راه‌هایی ایمن و مناسب را برای گردشگران و مسافرانی که به مازندران سفر می‌کنند را دارد.

او افزود: با آغاز فصل تابستان، تعطیلی مدارس و همچنین به دلیل شرایط اقلیمی و جغرافیایی مازندران، این استان همواره در فصول مختلف سال علی الخصوص فصل تابستان گردشگران و مسافران بی شماری را از سرتاسر میهن عزیزمان پذیرا بوده، از این رو محور‌های مواصلاتی این استان در فصل تابستان پرحجم و پرتردد می‌باشد، که تشدید اقدامات نظارتی جهت ارتقای ایمنی تردد‌ها را می‌طلبد.

محمدنژاد، جاده‌های مازندران را هم از نظر حمل و نقلی و هم از نظر حوزه راهداری حائز اهمیت خواند و گفت: بدلیل قرار داشتن مازندران در مسیر کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب میزان ترافیک در این محور‌ها بسیار بالا است.

او از شروع عملیات راهداری تابستانی این اداره کل خبر داد و افزود: این اداره کل با شرو ع فصل تابستان عملیات راهداری و ایمن سازی محور‌های خود را با شتاب و تسریع در عملیات اجرایی در دست اجرا داشته که این عملیات شامل اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب جداکننده‌ها و همچنین نصب انواع تابلو‌های هشداردهنده انتظامی و اطلاعاتی، ایمن سازی نقاط حادثه خیز، شانه سازی، اصلاح قوس و ترانشه برداری، در سطح کلیه محور‌های اصلی، فرعی و روستایی می‌باشد.

محمدنژاد ضمن اعلام این مطلب که راهداری عشق خدمت به همنوع است، گفت: امیدواریم با اجرای این اقدامات در آستانه فصل تابستان شاهد افزایش ضریب ایمنی در محور‌ها و کاهش تصادفات و سوانح باشیم.

او افزود: تعطیلات تابستان پیک مسافر در حوزه اتوبوسی بیشتر می‌شود بدین منظور تشدید کنترل و نظارت بیشتر بر ناوگان اتوبوسی مد نظر قرار گرفته می‌شود و در ایامی که به تعطیلات تابستانی نزدیک می‌شویم، نظارت‌ها بیشتر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار