دانشگاه مازندران به عنوان دانشگاه مادر با تبدیل تهدیدها به فرصت می تواند چتر پوششی مناسبی برای اقتصاد استان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ربیع فلاح استاندار مازندران در دیدار روسا و معاونین و مسئولین تشکلهای دانشجویی در سالن همایشهای دانشگاه مازندران در بابلسر گفت : مازندران با داشتن 200 مرکز دانشگاهی اعم از دولتی و آزاد جزو مهمترین استان دانشگاهی کشور است.

وی افزود: دانشگاه مازندران امروز به عنوان دانشگاه مادر باید دانشجویانی نخبه پرورش دهد و یک چتر پوششی برای سایر حوزه های استان باشد.

استاندار مازندران با بیان اینکه در حال حاضر در تمام اقشار به ویژه دانشگاهها ، کمبود و نارسایی هایی وجود دارد گفت: هنر آن است که از این مقدار داشته های اندک، به خوبی بهره برده و تهدید را تبدیل به فرصت کرد.

ربیع فلاح با بیان اینکه بخش اقتصاد و صنایع دستی روستایی باید تقویت و فراملی عرضه شود افزود: با ایجاد بازارچه هایی با همکاری شهرداری استعداد نهفته در روستاها به اقتصاد بالفعل تبدیل می شود.

وی با بیان اینکه امروز استکبارستیزی بعنوان یک فرهنگ در کشورمان نهادینه شده است و گفت: همیشه دانشجویان در تمام مسائل پیشگام و دانشگاهها در تمام عرصه ها فعال بوده است چرا که در راهپیمایی 13 آبان و 16 آذر ، دانشجویان همواره این اصل را ثابت کرده اند.

ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران با حضور در سالن اجتماعات دانشگاه مازندران از طرح های عمرانی دانشگاه بازدید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.