مسئول کمیته زائران اربعین در استان خوزستان از امکان اسکان زائران در مرز‌های شلمچه‌، چزابه و خوزستان از دهم ماه صفر خبر داد.

حجت الاسلام سیدمحمود موسوی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات و مسئول کمیته اسکان زائران اربعین در استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: امکان اسکان زائران در حسینه‌ها، اردوگاه‌ها، مساجد و بقعه‌های متبرکه در مرز چزابه و شلمچه هر کدام به تعداد 15 هزار و در خوزستان به تعداد 50 هزار زائر فراهم شده است.

مسئول ستاد عتبات عالیات با بیان اینکه تمام سرویس‌دهی‌ها توسط  مردم مناطق جنوبی کشور انجام می‌شود، تصریح کرد: در شلمچه 200موکب مستقر و 50 موکب بین راهی راه‌اندازی شده است.

وی در ادامه گفت:‌ امسال برخلاف سال‌های گذشته به طور جداگانه برای بانوان موکب‌هایی را راه‌اندازی کرده‌ایم و تمام فعالیت‌ها از جمله کارهای مدیریتی، تغذیه و غیره را بانوان بر عهده دارند.

موسوی با تأکید بر اینکه شرکت گاز در 2 پایانه مرزی شلمچه و چزابه مستقر شده و گازکپسولی در اختیار مردم می‌گذارند، گفت: در پایانه مرزی عراق پشتیبانی از آب و برق بر عهده کمیته اسکان زائران اربعین در استان خوزستان نهاده شده و همچنین به دلیل اینکه آب جنوب کشور تصفیه شده نیست، چندین تانکر آب برای آب‌رسانی به مناطق می‌آیند.

وی در پایان گفت: برنج، گوشت، پتو، زیرانداز، آب معدنی از جمله اقلامی است که مردم می‌توانند در اختیار ستاد قرار دهند و یا مبالغ نقدی خود را به شماره حساب انصار 21444267291 واریز کنند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار