شهرستان گتوند در ارتقاء فرهنگ آموزش ترافیک با همکاری آموزش و پرورش و دانش آموزان موفق به کسب رتبه نخست در استان خوزستان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سروان یحیی علیدادی رئیس پلیس راهور گتوند بیان داشت: شهرستان گتوند با همکاری دانش آموزان ، آموزش و پرورش و پلیس راهور با ساخت 2 فیلم کوتاه با موضوع ارتقاء فرهنگ ترافیک و همچنین برگزاری کلاس های آموزشی ترافیک موفق به کسب رتبه نخست فرهنگ آموزش ترافیک امسال در استان خوزستان شد.

وی با تاکید براین که فرهنگ صحیح ترافیک نقش بسیار مهم و بی بدیلی در کاهش سوانح و تصادفات رانندگی دارد گفت: در این راستا همکاری آموزش و پرورش با پلیس در این خصوص تاثیرگذار بوده است.

رئیس پلیس راهور گتوند تصریح کرد: نقش مدیران ومعلمان به عنوان پیشتازان فرهنگی در زنجیره آموزش و فرهنگ ‌سازی همیاران و اولیا ضروری است تا تحت عنوان فرهنگ ‌یاران ترافیک وارد عمل شده و به روند تکاملی طرح همیاران پلیس جامه عمل بپوشانند و با ظرفیت ایجاد شده در استقرار نظم و انضباط اجتماعی نقش‌آفرینی کنند.

سروان علیدادی درادامه تعویض 508 پلاک وسایل نقلیه ، صدور یک هزار و 75 جلد گواهینامه و راه اندازی ثبت نام گواهینامه موتور سیکلت بصورت موقت تا قبل از راه اندازی آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت را ازجمله خدمات ارائه شده امسال به مردم از سوی پلیس راهور این شهرستان نام برد.

وی برگزاری کلاس های آموزشی جهت رانندگان وسایل نقلیه عمومی به منظور ارتقاء فرهنگ ترافیک و راه اندازی پارک ترافیک برای آموزش رانندگی سرویس مدارس را از دیگر اقدامات انجام شده پلیس راهور شهرستان بیان کرد.

سروان یحیی علیدادی اذعان داشت: افزایش روز افزون تعداد خودروهای مسافربر شخصی علاوه بر ایجاد ناامنی برای مسافران، ظاهر منظم سیستم حمل و نقل درون شهری را در این شهرستان مختل کرده است.

وی افزود: پلیس راهور جهت احقاق حقوق تاکسی رانان ، آژانس ها و نیز مسافران با هرگونه بی انضباطی و تخلف برخورد می کند.

سروان علیدادی درپایان با اشاره به اینکه برخی از شهروندان در موقع ترخیص و تعویض پلاک وسیله نقلیه خود با مشکلات حقوقی روبرو می شوند گفت:در صورت خریداری وسیله نقلیه حتما نسبت به ثبت و تنظیم قولنامه خرید اقدام کنند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.