به گزارش خبرنگار
دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین فلاح جوشقانی معاون نظارت و اعمال مقررات
رگولاتوری با با اعلام خبر رتبه بندی اپراتورهاD ارائهدهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) استانها در سه ماهه دوم اظهار داشت: این رتبهبندی از طریق نظرسنجی و ارتباط مستقیم با بیش از
۲۹ هزار کاربر در سراسر کشور
انجام شده و اپراتورهای ارائهدهنده خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) در
پنج محور کیفیت، تناسب قیمت و تنوع طرح، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشتریان
ارزیابی شدهاند.
حسین فلاح جوشقانی با اشاره به تفکیک استانی ارزیابی صورت گرفته گفت: هدف از این رتبهبندی بهبود کیفیت و ایجاد فضای سالم رقابتی بین اپراتورهای
ارائهدهنده خدمات اینترنت در تمامی
استانهای کشور است و امیدواریم دارندگان پروانه این خدمات ضمن حفظ نقاط قوت خود، در مسیر ارتقاء کیفیت سرویس با شتاب بیشتری حرکت کنند.
وضعیت رتبهبندی
سه اپراتور برتر از نگاه مشتریان در مناطق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به تفکیک هر استان در جدول زیر
درج شده است:
انتهای پیام/