مشهد؛

مشکل کمبود بودجه و فراموشی مسائل فرهنگی

کمبود بودجه نباید باعث فراموشی مسائل فرهنگی خصوصاً کتاب شود

کمبود بودجه و فراموشی مسائل فرهنگیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس شورای شهر نیشابور با بیان این مطلب گفت: در این مواقع کم‌هزینه‌ترین و تأثیرگذارترین کارها، امور فرهنگی است.

ثمانه سکاکی با اشاره به تصویب یک میلیارد ریال کمک به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برای برگزاری نمایشگاه ناشران کتاب ایران اظهار داشت: بحث فرهنگی زیرساخت هر کاری است و حتی در مواردی که ما در پروژه‌های عمرانی بازدید کرده‌ایم بازهم فرهنگ در اولویت حل مشکل قرار گرفته است.

او تصریح کرد: فرهنگ از ابتدای شورای چهارم بحث اصلی ما بوده است و اطمینان داریم هر چقدر در مسائل فرهنگی ورود داشته باشیم باز هم نیازمند توجه بیشتر هستیم.

رئیس شورای شهر نیشابور تأکید کرد: فرهنگ کتاب‌خوانی در شهر نیشابور نهادینه‌شده است و در زمانی که ماهواره‌ها و شبکه‌های اجتماعی تلاش‌های خود را برای جدا کردن مردم از این یار مهربان را آغاز کرده‌اند ما وظیفه‌داریم با توجه بیشتر اقدامات دشمنان را خنثی نماییم.

او گفت: امیدوارم کارکنان شهرداری نیشابور و خانواده‌های محترمشان به همراه دیگر مردم پایتخت کتاب ایران از این نمایشگاه بهره کافی را ببرند.

انتهای پیام // ر ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.