مشهد؛

20 هزارعنوان کتاب در هجدهمین نمایشگاه ناشران کتاب ایران در نیشابور

بالغ بر 20 هزار عنوان کتاب با موضوعات مختلف درهجدهمین نمایشگاه ناشران کتاب ایران در نیشابور عرضه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبیراجرایی هجدهمین نمایشگاه ناشران کتاب ایران درنیشابور با اعلام این مطلب افزود:این نمایشگاه که تا 21 آبان ماه ادامه دارد متشکل از 220 ناشر از سراسر کشور است که مجموعه ای گسترده از کتابهای متنوع و موردپسند مردم را ارائه کرده اند.

عباس کرخی گفت: وسعت این نمایشگاه در حدود پنج هزار مترمربع است.

وی ادامه داد: همزمان با برپایی هجدهمین نمایشگاه ناشران کتاب ایران مجموعه ای از برنامه های متنوع نیز همچون شبهای فرهنگی، مراسم تجلیل از خانواده معظم شاهد و مدافعان حرم، نشستهای فرهنگی و رونمایی کتاب در حاشیه آن برگزار می شود.

او گفت: غرفه‌های فرهنگی نیز درنمایشگاه فعال خواهد بود ضمن آنکه غرفه معرفی کتب نویسندگان نیشابوری و غرفه پایتخت کتاب ایران همچنین مشاوره توسط روحانیون در این نمایشگاه راه اندازی شده است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور افزود: بن کتاب نیز توسط بانک شهر در محل نمایشگاه به علاقه مندان ارایه می شود و با تلاش شرکت مخابرات خراسان رضوی اینترنت پرسرعت هم در سایت نمایشگاهی فراهم شده است.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس هماهنگی با راه آهن خراسان تمامی قطارهای عبوری در نیشابور توقف خواهند داشت و شرکت اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز خطوط ویژه ای را برای خدمت رسانی به بازدیدکنندگان ارائه می کند.

نمایشگاه ناشران کتاب ایران در محل نمایشگاه بین المللی خیام در جاده باغرود نیشابور تا 21 ابان ماه دایر است.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.