مشهد؛

راه کاری برای افزایش سرانه مطالعه در ایران

افزایش سرانه روزانه مطالعه کتاب در ایران نیاز به راهکارها و اقدامات بسیار زیادی دارد که ارایه تخفیف ویژه یکی از راه کارهاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبیر اجرایی هجدهمین نمایشگاه ناشران کتاب ایران در نیشابور گفت: هجدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در نیشابور فرصت مناسبی است تا کتاب به راحتی در دسترس علاقه مندان قرار بگیرد و برپایی این قبیل نمایشگاه ها تاثیر خوبی در ارتقای سطح کتابخوانی دارد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور افزود: بن کتاب توسط بانک شهر در محل نمایشگاه به علاقه مندان ارائه می شود و کلیه ادارات، نهادها و سازمان ها وموسسات فرهنگی وهنری می توانند در صورت خرید کتاب، تخفیف ویژه ای بگیرند.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه که تا 21 آبان95 ادامه دارد متشکل از 220 ناشر از سراسر کشور است که مجموعه ای گسترده از کتابهای متنوع را ارائه کرده اند.
عباس کرخی افزود: همچنین بر اساس هماهنگی با راه آهن خراسان تمامی قطارهای عبوری در نیشابور توقف خواهند داشت و شرکت اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز خطوط ویژه ای را برای خدمت رسانی به بازدیدکنندگان ارائه می کند.
دبیر اجرایی هجدهمین نمایشگاه ناشران کتاب ایران در نیشابورتصریح کرد: بالغ بر 20 هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف در این نمایشگاه با وسعتی حدود چهار هزار مترمربع عرضه شده است.
انتهای پیام//ی.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار