مستند تلویزیونی«بهشت گمشده» پس از تصویربرداری در شهر جهرم، به مراحل تدوین رسیده است.

مستند «بهشت گمشده» مراحل تدوین را پشت سر می‌گذارد
علی بنکدار جهرمی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از ساخت مستندی تاریخی خبر داد و گفت: با توجه به قدمت و در معرض خطر قرار داشتن آثار تاریخی استان فارس، ‌با نگاهی به شهر باستانی شهر جهرم آداب و قدمت تاریخی این شهر را بررسی می‌کنیم.

وی در ادامه پیرامون روند تهیه مستند تلویزیونی « بهشت گمشده» بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تصویربرداری از آیین و آثار باستانی شهر جهرم،‌ مستند ما درحال حاضر مراحل تدوین را سپری می‌کند.

بنکدار درباره انتخاب راوی مستند باستانی شهر جهرم عنوان کرد: تا به امروز با چند نفر از دوبلورهای خوب کشورمان برای روایت مستند «بهشت گمشده» صحبت کردم تا بعد از مراحل تدوین و بعد از عقد قرارداد، صداگذاری آن هم انجام شود.

کارگردان فیلم سینمایی «عشق خاموش» در خصوص موسیقی مستند «بهشت گمشده»،‌ تاکید کرد: موسیقی این مستند برگرفته از موسیقی استان فارس و نواحی جهرم با سکانس‌های اصلی مستند تلفیق شده است.

وی در خصوص قدمت تاریخی شهر جهرم اظهار داشت: با توجه به اینکه قدمت تاریخی شهر جهرم به زمان ساسانیان و پیش از اسلام بازمی‌گردد،‌ نگاه مفصلی به آثار باستانی این شهر و آیین و رسومات خواهیم داشت.

بنکدار در پایان خاطرنشان کرد: مستند «بهشت گمشده» جهرم به مدت 20 دقیقه به منظور پخش از یکی ازشبکه های «مستند» یا «شما» در نظرگرفته شده است.



انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار