به منظور افزایش توان حفاظت و حراست از عرصه های ملی فرمانده نیروهای مرزبانی آذربایجان غربی و مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی، از عرصه های ملی و مراتع شهرستان ارومیه و سلماس از طریق هلیکوپتر به صورت هوایی بازدید به عمل آوردند.

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در این گشت هوایی که به مدت دو ساعت به طول انجامید سردار رشیدیان با تاکید بر همکاری روز افزون نیروهای مرزبانی در حفظ و حراست از عرصه های ملی گفت:تمامی نیروهای مرزبانی آمادگی کامل دارند تا با همراهی نیروهای منابع طبیعی و یگان حفاظت از هر گونه تخریب و تجاوز در عرصه های ملی جلوگیری نمایند و به همین منظور برای اولین بار این گشت هوایی با همراهی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری در نوار مرزی انجام می شود.

وی افزود: امروز با اقتدار کامل می گوییم که آماده ایم نیروهای منابع طبیعی را در حفاظت از انفال الهی یاری نماییم و امیدواریم این تعامل و همکاری بیش از پیش ادامه داشته باشد .

در این بازدید وهاب زاده مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز با تقدیر از زحمات و تلاشهای شبانه روزی فرماندهی و نیروهای مرزبانی جهت حراست از عرصه های ملی اضافه کرد: باید اذعان کنیم که بدون همراهی و یاری ارگانهای دولتی و غیر دولتی از جمله فرماندهی نیروهای مرزبانی ، کار حراست از انفال الهی کاری بسیار دشوار و سخت خواهد بود.

وی بیان کرد: ما در سیاستهای راهبردی برای توسعه و حفاظت از عرصه های منابع طبیعی باید مشارکت مجدانه ایی با تمامی ارگانها به خصوص ارگانهای نظامی و انتظامی داشته باشیم ، چراکه معتقدیم پتانسیل بسیار عظیمی دراین ارگانها نهفته است که می تواند در امر حفاظت از انفال تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: حراست ، ملی ، ارومیه ، آبخیزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.