هم‌زمان با هفته كتاب؛

دومين نمايندگي عرضه محصولات فرهنگي كانون افتتاح مي‌شود

عرضه كتاب و محصولات فرهنگي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در سلماس با افتتاح تنها نمايندگي فروش اين شهر رسما آغاز مي‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ويژه‌برنامه افتتاح اين فروشگاه فرهنگي بعدازظهر روز يكشنبه 23 آبان هم‌زمان با هفته كتاب و با حضور معاون توسعه و مديريت منابع انساني و مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل كانون كشور، مديركل كانون استان، فرماندار سلماس و جمعي از مسئولين اين شهر برگزار مي‌شود.

جواد زاهدي با اعلام اين خبر گفت: اين فروشگاه دومين نمايندگي عرضه محصولات و هفدهمين فروشگاه عرضه محصولات كانون در استان است.

زاهدي با تأكيد بر اين‌كه اگرچه عرضه اين محصولات به نمايندگان فرهنگي بخش خصوصي واگذار شده است اما توسعه و تجهيز فروشگاه‌ها در شأن كانون از اهم برنامه‌هاي استان است و گفت: تلاش مي‌كنيم تا تنوع اقلام فرهنگي از توليدات كانون در اين فروشگاه‌ها حفظ و مخاطبان به تمامي توليدات به نحوه آسان دسترسي داشته باشند.

كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان آذربايجان‌غربي به منظور عرضه محصولات ايراني اسلامي و توجه به موضوع « اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل»‌ در اين مسير گام برداشته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.