رییس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی گفت:در مرحله دوم سرشماری776هزارو321 خانوار استان مشارکت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بهبودی در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان عجب شیر گفت: در مرحله دوم سرشماری که به صورت حضوری و در محل انجام می‌شود، 776هزارو321 خانوار استان مشارکت کرده اند.

بر اساس آخرین آمار سامانه سرشماری مرکز آمار ایران تاکنون اطلاعات 2میلیون و213هزار و 948 نفر از مردم استان آذربایجان شرقی در این سامانه وارد شده است.

وی افزود: در این مرحله حدود یک هزار و500نفر در استان به صورت مستقیم در کار آمارگیری مشارکت دارند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خواستار همکاری هر چه بیشتر با مأموران آمارگیر شد و از خانوارهایی که تاکنون موفق به انجام سرشماری اینترنتی نشده اند نیز خواست جهت سهولت انجام کار، قبل از مراجعه مأموران آمارگیر، کد ملی اطلاعات هویتی اعضای خانوار و کدپستی منزل مسکونی خود را در دسترس داشته اند.

قاسمی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با تاکید بر رویکرد حمایتی محیط زیست از صنایع و واحدهای تولیدی، گفت امسال 42 واحد صنعتی از نظر زیست محیطی ساماندهی شده است.

نیرومند مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی هم توجه به ایجاد فضای سبز، توسعه شبکه فاضلاب و تصفیه خانه های شهرکهای صنعتی را از جمله اولویتهای این شرکت در حوزه محیط زیست عنوان کرد .

گفتنی است:تاکنون 61درصدی مردم استان در سرشماری عمومی نفوس و مسکن شرکت کرده اند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.