لیگ برتر فوتسال

گیتی پسند همچنان می تازد؛ مس، حفاری را نقره داغ کرد!/شمس روی نوار ناکامی!

مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتسال با ادامه صدر نشینی گیتی پسند اصفهان پیگیری شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، هفته نهم لیگ برتر فوتسال ایران با برگزاری هفت دیدارش پیگیری شد که گیتی پسند با نهمین برد پیاپی خود همچنان رکوردساز است و تیم های تاسیسات، دبیری، مس، فرش آرا و مقاومت البرز تیم های پیروز این هفته بودند.

آذرخش بندرعباس ۱ – ۳ گیتی پسند اصفهان

(گلزنان: نصرالله زاده (آذرخش)؛ اسماعیل پور، کاظمی، جاوید(گیتی پسند)

جدال تیم یکی مانده به آخر با صدر نشین بالامنازع لیگ برتر با برتری نتیجه ای شاگردان لک آغاز شد و نیمه نخست علیرغم دفاع و حملات نصفه و نیمه میزبان با نتیجه دو صفر به سود گیتی پسند به اتمام رسید. اما نیمه دوم و با صحبت مربیان دو تیم، برنامه آذرخشی ها تغییر کرد و کمی بیشتر به حمله و نزدیک شدن به دروازه حریف روی آوردند که در این بین گیتی پسندی ها توانستند روی غفلت بندری ها گل سوم را به ثمر برسانند. در ادامه آذرخشی ها به حملات خود افزودند اما تنها تواسنتد یک توپ از روی خط دروازه گیتی پسند عبور دهند و دیگر حملاتشان بی ثمر ماند تا سه امتیاز این بازی به گیتی پسندی ها برسد و آذرخشی ها که با مشکلات مالی و حمایتی روبرو هستند یا این نتیجه تغییری در وضعیتشان ایجاد نشود. گیتی پسند در پایان این هفته و با حداکثر امتیازات صدر جدول را تصرف کرده است.

یاسین پیشرو قم ۰ – ۱ تاسیسات دریایی تهران

گلزنان: وفایی(تاسیسات)

دیدار کسل کننده یاسین پیشرو و تاسیسات دریایی در سالن شهید حیدریان قم با نهایت حساسیت میان دو تیم و مربیانش که همبازی های سابق بودند، سوت خورد. نیمه نخست با نهایت احتیاط توسط دو تیم پیگیری شد و اندک موقعیت های دو تیم به گل تبدیل نشد. تا نیمه ای سرد و کسل کننده، نتیجه ای جز صفر صفر نداشته باشد. در نیمه دوم نیز دو تیم همانند نیمه نخست عمل کردند و رفته رفته یخ بازی آب شد و چند موقعیت ایجاد شد که تاسیسات گل برتری خود را به ثمر رساند و اداره بازی و دفاع منسجم بازی را به پایان رسانیدند تا یاران شمسایی شاگردان حیدریان را مغلوب کرده و سه امتیاز سوغات از قم به تهران ببرند.

طرح و توسعه الوند قزوین ۲ – ۳ دبیری تبریز

گلزنان توسعه: طالبی، عبدالهی(الوند)؛ عسگری کهن، احمدی، فخیم(دبیری)

در سالن الوندقزوین؛ تیم یحران زده طرح و توسعه که پس از حضور چند سرمربی روی نیمکت هنوز نتوانسته سرمربی برای چند هفته به خود ببیند با بازیکنانی که مربی و … خود هستند به مصاف یاران اصغری مقدمی بروند که به قصد کسب امتیاز کامل این بازی به قزوین آمده بودند. نیمه نخست این دیدار با استفاده بازیکنان قزوینی از امتیاز میزبانی با یک گل به سود این تیم خاتمه یافت تا الوندی ها با امید به کسب پیروزی یا حداقل یک امتیاز به رختکن بروند. در شروع نیمه دوم باز هم این الوند بود که به گل رسید تا تماشاگران قزوینی به کسب پیروزی امیدوار شوند، اما در ادامه تجربه تبریزی ها به کمکشان آمد و رفته رفته نتیجه عقب افتاده را جبران کردند و پس از کشاندن بازی به تساوی دو دو، گل برتری را نیز وارد دروازه تیم میزبان کنند و با سه امتیاز شیرین به تبریز برگردند.

مس سونگون ورزقان ۵ – ۲ ملی حفاری اهواز

گلزنان :بلو(۲)، تاینان داسیلوا(۲)، عزتی (مس)؛ رفیعی پور(۲)(حفاری)

جدال پر جنجال، هیاهو، حاشیه  واعتراض مس و حفاری در سالن علوم پزشکی تبریز در حالی آغاز شد که مسی ها از همان دقایق ابتدایی به گل رسیدند در این میان اهوازی ها به تصمیمات داوری به شدت معترض بودند. نیمه نخست با برتری سه یک مسی ها به اتمام رسید اما تیم میهمان به شدت به تصمیمات داوری اعتراض داشت و حتی در آغاز نیمه دوم بازی قصد ترک سالن را داشت اما در آن میان تصمیم اهوازی ها پس از ترک نصفه و نیمه سالن، تغییر کرد و پس از تاخیری حدود پانزده دقیقه ای به میدان بازگشتند و نیمه دوم بالاخره شروع شد.در این نیمه نیز همانند نیمه نخست مس سوار بر بازی عمل کرد و بازیکنان حفاری نیز نتوانستند از هماهنگی خود استفاده کنند و در نهایت این افضل و شاگردانش بودند که با درخشش خارجی هایشان به برتری رسیدند.

شهرداری ساوه ۴ – ۴  لبنیات ارژن شیراز

گلزنان :حسن زاده، تقی زاده، اولادقباد، شنوفی (شهرداری) ؛ جوانبخت، نجفی، بیضایی نژاد، صفری (ارژن)

جدال دو تیم از رده های نهم و دهم با نهایت حساسیت برای دو تیم برگزار شد. ساوجی ها که در هفته ی گذشته با مشکلاتی روبرو بودند و سرمربی را نیز روی نیمکت خود به علت محرومیت نداشتند، در پی کسب نتیجه مقابل ارژنی بودند که هفته گذشته با برتری پر گل مقابل نماینده قزوین در خانه روحیه خوبی گرفته بودند و برای کسب امتیاز پا به میدان گذاشته بودند. در نیمه نخست این دیدار ابتدا این تیم میزبان بود که پیش افتاد اما در ادامه ارژنی ها که موقعیت های عجیبی از دست داده بودند به بازی برگشتند و با دو گل در نیمه نخست دو یک به برتری دست یافتند. نیمه دوم با حملات بی مهابای شهرداری آغاز شد که برنامه ریزی ارژن دو گل دیگر برای این تیم در پی داشت تا بازی چهار بر یک شود. در ادامه ساوجی ها به خود آمدند و با طرح حملات گسترده در نهایت بازی را به تساوی کشاندند. تا این دیدار با نتیجه چهار چهار به اتمام برسد. این نتیجه هر چند به هیچ کدام از دو تیم کمکی نکرد اما همین تک امتیاز ها در انتهای فصل می تواند به کمک تیم ها بیاید.

فرش آرا مشهد ۶ – ۲ شهروند ساری

گلزنان : شریف زاده(۲)، احمدی نیا، سروری، خزایی، اسعدی (فرش آرا)؛ طاهری(۲) (شهروند ساری)

جدال سخت نفس گیر تیم های شهروند و فرش آرا در مشهد و در سالن بهشتی به نمایش در آمد. فرش آرایی ها که پس از چند شکست پیاپی عزم و خود را جذب کرده بودند تا به پیروزی برسند در نیمه نخست توانستد سه گل وارد دروازه شهروند کنند تا کار برای این تیم در نیمه دوم سخت شود. اما در نیمه دوم که شهروندی ها برای جبران آمده بودند کاری از پیش نبردند و در پی هر گل گلی دریافت کردند و در نهایت شش بر دو شکست خوردند تا شکست سنگینی را در مشهد تجربه کنند. فرش آرا بالاخره پس از چهار هفته ناکامی به برتری رسید تا با دوازده امتیاز در رده هشتم بایستد.

دانشگاه آزاد تهران ۲ – ۳ مقاومت البرز

گلزنان : حسینی، گایو (دانشگاه) ؛ قنبرزاده(۲)، محمودی(مقاومت البرز)

جدال سخت شاگردان شمس و فلاح در سالن پیامبر اعظم تهران با برتری دانشگاهی ها آغاز و پیگیری شد تا نیمه نخست را شاگردان شمس فاتح میدان باشند. اما در نیمه دوم مقاومتی ها نتیجه دو بر یک را به تساوی دو دو کشاندند و در ادامه گل برتری را وارد دروازه دانشگاه کردند تا سیر صعودی خود را طی کرده و سه امتیاز شیرین بدست آورند تا از بار روانی وارد بر این تیم کاشته شود. دانشگاه با این شکست با همان چهار امتیاز در رده دوازدهم حضور دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار