فلاح گفت: در دیدار با تاسیسات با توجه به انگیزه بالا بازیکنان تیم و جوانی آنها سعی بر این داریم که استراتژی خود را در زمین پیاده کنیم.

رضا فلاح سرمربی تیم مقاومت البرز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار تیمش در مقابل تاسیسات دریایی تهران در چارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال بیان کرد: تاسیسات دریایی تیم بسیار قدرتمندی است و افتخارات بسیار زیادی را کسب کرده است، خوشبختانه 3 الی 4 تیم در سطح تاسیسات دریایی در لیگ برتر حضور دارند و ما نیز از بازی با تیم‌های قدرتمند لذت می‌‎بریم.

وی ادامه داد: در این دیدار ما به دنبال گرفتن ستاره‌های تیم تاسیسات نیستیم و با توجه به انگیزه بالا بازیکنان تیم و جوانی و دوندگی آنها سعی بر این داریم که استراتژی خود را در زمین پیاده کنیم و بازی تیم تاسیسات را تحت تاثیر خود قرار دهیم و تاکتیک خود را در زمین دیکته کنیم، سلاح ما در این دیدار نفرات جوان ما هستند.

فلاح در پاسخ به سوالی در خصوص شرایط نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: در ابتدای فصل تیم ما به راحتی 9 امتیاز را از دست داد در حالی که در آن دیدارها مقاومت اصلا مستحق باخت نبود و اگر در آن 3 بازی به حقمان رسیده بودیم وضعیت تیم در جدول مسابقات بسیار متفاوت بود. به هر حال ما در تیم مقاومت از بازیکنان جوانی استفاده می‌کنیم و هیچ چیز به غیر از بازی کردن و مرور زمان نمی‌تواند به آنها کمک کند. هر ساله اینگونه بوده که تیم مقاومت در نیم فصل دوم به تیم بهتری تبدیل شده و امیدوار هستم که این رویه امسال نیز تکرار شود.

 سرمربی تیم مقاومت البرز در همین خصوص ادامه داد: از ابتدا هدف باشگاه مقاومت این بوده است که در جایگاه بهتری حضور داشته باشد، خود بازیکنان نیز برای این امر بسیار تلاش کرده‌اند اما متاسفانه به دلیل بی تجربگی بازیکنان نتوانستیم به هدفمان برسیم. به هر حال باید صبور باشیم زیرا یک بازیکن فوتسال با 5 الی 10 بازی پخته نمی‌شود بلکه باید سال‌ها بازی کند تا بتواند به مرز پختگی برسد.

رضا فلاح در پایان در مورد شرایط تیمش در بازار نقل و انتقلات و جذب بازیکن جدید گفت: خوشبختانه تا پایان فصل تمامی بازیکنان فعلی را در اختیار داریم، همچنین تیم ما بازیکن مصدوم زیاد دارد و امیدوار آنها هرچه زودتر به شرایط بازی برسند. در حال حاضر 12 بازیکن که در شرف سرباز شدند هستند در لیگ برتر مشغول‌اند و تیم مقاومت این بازیکنان را زیر نظر دارد البته هیچ اجباری در خصوص ملحق شدن بازیکنی به تیم مقاومت نیست و ما دوست با کسانی همکاری کنیم که قلبا راضی به این کار باشند و مطمئن باشید با پیوستن این بازیکنان به تیم شرایط ما نسبت به گذشته بسیار متفاوت خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار