ژاپن جدی‌ترین رقیب ایران برای میزبانی مسابقات جام‌جهانی 2020 است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از درخشش اخیر تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام‌جهانی کلمبیا، مسئولان فوتسال کشورمان نسبت به میزبانی مسابقات جام‌جهانی 2020 ابراز تمایل کردند و در حال انجام مقدمات کار هستند تا ایران بتواند میزبان این دیدارها باشد.
باید توجه داشت که گرفتن میزبانی مسابقات جام‌جهانی فوتسال می‌تواند به زیر ساخت‌های این رشته در کشورمان بسیار کمک کند و باعث پیشرفت فوتسال شود، البته رقیب سرسختی مانند  ژاپن که بدنبال گرفتن این میزبانی است می‌تواند کار را برای ما دشوار کند.

از سوی دیگر کشور آسیایی ژاپن که در چند سال اخیر فروغ چندانی در فوتسال آسیا نداشته است می‌خواهد تولدی دوباره در این رشته ورزشی پر طرفدار داشته باشد و اقدامات مختلفی را در همین راستا انجام داده است و جدی‌ترین رقیب ایران در این راه هستند.

بعد از ناکامی بزرگ ژاپن در جام ملت های آسیا و  صعود نکردن این تیم به جام جهانی، مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور سرمربی تیم ملی اش را تغییر دادند و با سرمایه گذاری روی تیم  امید خود و اردوهای متفاوت، کسب عنوان در جام جهانی ۲۰۲۰ را نشانه رفته اند، که البته تلاش برای کسب میزبانی این رقابت ها نیز یکی از این برنامه ریزی های خاص آنان است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار