سمنان؛

آمادگی ناوگان عمومی برای خدمات دهی به زائران اربعین

مديركل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی در جاده های استان سمنان آماده خدمات رسانی به زائران اربعين حسيني است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مديركل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان با اشاره به لزوم خدمات‌رسانی شایسته به زوار اربعین از آمادگی این استان برای تسهیل در ایاب و ذهاب زوار عتبات و عالیات خبر داد.

داود فهندژ سعدی با اشاره به آمادگي كامل ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي استان براي خدمات رساني به زائران اربعين حسيني افزود: حفظ ايمني تردد، تكريم زائران اربعين حسيني(ع)، تأمين وسايل نقليه سالم و مناسب و هماهنگي كامل با اين اداره كل در مقوله اعزام اتوبوس به مرز چزابه از مهمترين وظايف مديران و متصديان شركت هاي مسافربري استان است.

وی از آمادگی همزمان تمامی شرکت‌های امداد خودرو خبر داد و افزود: شرکت‌های امداد خودرو با آمادگی کامل و استقرار اکیپ‌های مناسب در طول محورهای مواصلاتی استان خدمات‌رسانی لازم را به زائرین انجام خواهند داد.
 مديركل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان با بيان اينكه تردد اتوبوس‌های فاقد صورت وضعیت ممنوع است، افزود: کنترل کامل وسایل نقلیه حامل زائران حسینی توسط پلیس راه و نظارت دقیق بر تجهیزاتی چون: زنجیر چرخ، وسایل ایمنی، برگه معاینه فنی هم‌چنین نظارت کامل بر تردد کامیون‌ها در مسیر انجام خواهد شد.

وی افزود: این اداره کل آمادگی کامل دارد تا اتوبوس و کامیون مورد نیاز را برای خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار دهد.

 فهندژ سعدی با تاكيد بر لزوم نظارت کامل بر مساجد، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی تصریح کرد: در همین راستا تمهیدات لازم برای آمادگی تمامی مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: این اداره کل در هماهنگی با دستگاه‌های نظارتی و با کمک تیم‌های گشت کنترل بر نحوه خدمات‌دهی این مجتمع‌ها در طول این ایام نظارت مظاعف خواهند داشت.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.