مشهد،

راه آهن مشهد میزبان خانواده ی شهدای مدافع حرم

ايستگاه راه آهن مشهد، ميزبان ۱۲۰ نفر از خانواده‌هاي شهداي مدافع حرم كه به حرم مطهررضوي مشرف شدند، است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ايستگاه راه آهن مشهد روز چهارشنبه نوزدهم آبان ماه سال جاري، ميزبان ۱۲۰ نفر از خانواده‌هاي شهداي مدافع حرم كه به حرم مطهررضوي مشرف شدند، بود.
حدود 120 نفر از خانواده‌هاي معظم شهداي مدافع حرم از كشورهاي سوريه، لبنان و عراق با ورود به ايستگاه راه آهن مشهد با استقبال مشاور و بازرس ويژه مديرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان رضوي و جمعي از مديران استاني سپاه پاسداران رو به رو شدند.
خانواده‌هاي شهداي مدافع حرم در قالب طرح مهر درخشان رضوي به حرم مطهر رضوي مشرف مي‌شوند و پس از زيارت و استفاده از برنامه‌هاي فرهنگي حرم مطهر امام رضا(ع) از سفره اطعام حضرت نيز متنعم مي گردند.
مسئول کاروان زیارتی گفت: حدود 120 نفر از اعضا خانواده های گرانقدر شهدای مدافع حرم متشکل از پدر، مادر، همسر و فرزندان از تهران به مدت 3 روز در مشهد اقامت خواهند داشت.
بهروز قدمی هدف سفر را زیارت بارگاه مطهر امام هشتم(ع) اعلام و افزود: این کاروان مربوط به خانواده ی 43  شهید تهرانی از نیروهای مقاومت بسیج، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان لشکر فاطمیون هستند که در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) به درجه رفیع شهادت نائل شده اند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و جمعی از مسئولان راه آهن خراسان در مراسم استقبال از این عزیزان حضور داشتند.
سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ برگزارکننده این سفر زیارتی است.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.