فرماندار قزوین گفت : اجرای سیستم های نوین آبیاری اقدامی گسترده و اساسی برای مصرف بهنیه منابع آبی استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ سید علی موسوی موینی در پنجمین جلسه ستاد شهرستانی توسعه سیستم های نوین آبیاری و کشت گلخانه ای افزود: تجهیز 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به سیستم‌های نوین آبیاری از مصوبات سفر دولت به قزوین بود که اقدامی گسترده و اساسی در جهت صرفه‌جویی در مصرف منابع آبی است.

موسوی موینی با بیان اینکه  باید فرهنگ‌سازی لازم برای اجرای طرح ها بصورت تجمیعی انجام شود افزود: اعتبارات مورد نیاز این طرح مصوب شده است و بزودی به استان پرداخت می شود.

فرماندارقزوین خطاب به مدیران ادارات حاضر در جلسه گفت: باید قوانین دست و پا گیراداری را از سر راه اجرای این طرح برداریم  تا طرح هر چه سریع‌تر به مرحله اجرا برسد.

وی با اشاره به اعلام آمادگی سازمان همیاری شهرداری‌های استان و بسیج سازندگی برای اجرای این طرح عنوان کرد: باید از این فرصت پیش آمده به نحو مطلوب استفاده کرد تا اقدامات لازم برای مراجعه متقاضیان انجام شود.

موسوی موینی بر لزوم بهره‌گیری و استفاده از واحدهای تولید کننده لوله و اتصالات استان  و در اولویت قرار دادن محصولات استراتژیک شهرستان قزوین به منظور رسیدن به اهداف تعیین شده تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار