عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: توسعه فضاهای فرهنگی مساجد با تبصره شورای شهر مشهد نیز مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد آصفی یزدی با بیان این‌که علاوه بر ساخت، نوسازی و توسعه مساجد قدیمی نیز مورد توجه نهضت مسجدسازی قرار گرفته افزود:بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد، هدف ما حمایت از ساخت 100‌مسجد در شهر مشهد بود.

وی گفت: با این حال، امروز نهضت ساخت مسجد با کمک خیران و شهروندان در نقاط مختلف شهر مشهد فعال شده و احداث حدود 150‌مسجد را در شهر مشهد شاهد هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: مدیریت شهری برای ساخت مسجد با ارائه زمین و پروانه رایگان یا از لحاظ اعتباری بین 50‌تا‌350‌میلیون تومان کمک می‌کند.

آصفی با بیان اینکه با این اقدام خوشبختانه شاهد بازسازی مساجد قدیمی یا توسعه این اماکن در شهر هم هستیم تصریح کرد: این نهضت در مشهد به معنای واقعی کلمه خودش را نشان داده است.

وی گفت: در تبصره تکمیلی این پروژه نیز پیش بینی شده برای مراکز فرهنگی که در کنار مساجد ساخته شود، 50 میلیون تومان از سوی شهرداری کمک شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهدافزود: با این اقدام شاهد احداث سالن‌های ورزشی، اتاق سمعی و بصری، کتابخانه و حتی در یکی از مساجد حاشیه شهر شاهد احداث یک گود زورخانه هستیم.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار