عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت:در سال 2017 مشهد مقدس پایتخت فرهنگی جهان اسلام است که جا دارد در این سال شاهد برگزاری مسابقات بزرگ ورزشی در سطح ملی و کشورهای اسلامی باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد آصفی یزدی در افتتاحیه مسابقات دارت کارکنان شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور که به میزبانی شهرداری مشهد در سالن وحدت برگزار شد، گفت: امیدواریم در ورزش پرسنل شهرداری‌های کشور برنامه‌ریزی‌های مستمر انجام و قدم‌هایی برداشته شود تا با نشاط و روحیه بالا، خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.
ناظر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: خوشبختانه مدیریت شهری مشهد به مقوله ورزش اهمیت ویژه‌ای قائل شده و همه برنامه‌ریزی‌های این سازمان در حوزه‌های مختلف بر پایه ورزش و هوای پاک انجام شده است.
آصفی یزدی افزود: طی 10 سال گذشته پروژه‌های زیادی در حوزه زیرساخت‌های ورزشی در مشهد اجرا شده که در حال حاضر شهرداری مشهد در این زمینه حرف اول را در کشور می‌زند.
وی تصریح کرد: در سال 2017 مشهد مقدس پایتخت فرهنگی جهان اسلام است که جا دارد در راس برنامه‌های این سال شاهد برگزاری مسابقات بزرگ ورزشی در سطح ملی و کشورهای اسلامی باشیم.
انتهای پیام//ح.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.