صاحبان سواری های بین شهری در این استان با عمر 15 سال به بالا که معاینه فنی دریافت نکرده اند، اقدام به نوسازی خودروهای خود کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ اسکندری رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در زمان حاضر استان زنجان دارای 611 خودرو سواری بین شهری با عمر متوسط 10 سال است.
وی افزود: خودروهایی که 15 سال و بیشتر از عمر آنها می گذرد، فرسوده محسوب می شوند و چنانچه صاحبان این خودروها موفق به دریافت معاینه فنی نشوند باید اقدام به نوسازی خودرو سواری بین شهری کنند.
اسکندری خاطرنشان کرد: نوسازی سواری های بین شهری به منظور ارتقای سطح خدمات به مسافران جاده ای انجام می شود.
متقاضیان نوسازی ناوگان سواری بین شهری می توانند برای آگاهی از شرایط واگذاری این ناوگان به انجمن های صنفی شرکت های مسافربری استان زنجان مراجعه کنند.
استان زنجان 170 دستگاه اتوبوس، 336 دستگاه مینی بوس و 611 دستگاه خودروی سواری دارد، ناوگان حمل و نقل باری در این استان نیز چهار هزار و 891 دستگاه است.
گفتنی است این استان حدود پنج هزار و 600 کیلومتر آزاد راه، بزرگ راه، راه های اصلی، فرعی دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی و 10 هزار و 400 کیلومتر نیز راه هم سنگ است.
 
انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.