همدان؛

کشف بیش از 200 کیلو مواد مخدر در استان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲۳۰ کیلوگرم تریاک در استان همدان خبرداد.

کشف بیش از 200 کیلو مواد مخدر در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حاجی محمد مهدیان نسب با اشاره به اینکه  طی سه عملیات ضربتی و مشترک پلیس همدان با استان یزد 230 کیلو تریاک کشف شد ادامه داد:  
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با تلاش های شبانه روزی و اطلاعاتی توانستند یک باند قاچاق مواد مخدر را که نسبت به انتقال مواد مخدر به استان های مرکزی و غرب کشور اقدام کرده بودند را شناسایی کنند.

مهدیانی نسب ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی دریافتند همزمان سه محموله مواد مخدر تریاک از شرق کشور بارگیری و در حال انتقال به استان های مرکزی و غربی کشور است.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه  از آنجایی که احتمال خرد شدن محموله های مواد مخدر متصور بود تصریح کرد: ماموران پلیس استان توانستند در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر یزد، دو محموله مواد افیونی جاسازی شده به وزن ۱۹۰ کیلوگرم را از دو دستگاه کامیون کشف و دو نفر قاچاقچی را دستگیر کنند.

وی افزود: همزمان محموله سوم نیز در همدان توقیف و در بازرسی از خودرو توقیفی، ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف و یک نفر قاچاقچی نیز دستگیر شد.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.