مدیر امور گردشگری و زیارت شهرداری مشهد مقدس گفت: کمپین خدمت برای خدمت به زائران پیاده دهه پایانی ماه صفر در شهرداری مشهد تشکیل شده است.

تشکیل کمپین خدمت برای میزبانی از زائران دهه پایانی صفر در مشهدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی قناویزچی در یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر عنوان کرد: شعار ما این است که هر شهروند با هر ظرفیتی بتواند به زائران امام رضا(ع) خدمت‌رسانی کند لذا از دو ماه قبل بحث اولیه این مهم آغاز شد.

وی افزود: در کمپین خدمت ثبت‌نام از مردم از طریق سایت و تلفن و پیامک انجام شده است که شخصیت‌های مختلفی به این کمپین پیوسته‌اند و دوره آموزشی نیز در 9 سرفصل در حال برگزاری است.

مدیر امور گردشگری و زیارت شهرداری مشهد بیان داشت: امسال افراد با لباس، ارم و نشان و گواهی مشخص ارائه خدمت خواهند کرد؛ در 5 محور اصلی ورودی شهر نیز عملیات اجرایی ایستگاه‌ها و پاکسازی آغاز شده است.

قناویزچی با اشاره به اینکه در 6 مسیر اصلی تشرف به حرم در داخل شهر خدمت‌دهی به زائران صورت خواهد گرفت، ادامه داد: مراکز اسکان اضطراری نیز آماده شده است و ساماندهی اسکان مردمی نیز انجام می‌شود زیرا در سال گذشته حدود 70 درصد اسکان زائران توسط مردم صورت گرفت.

وی گفت: در برنامه نذر امام مهربانی نیز با مشارکت پایانه مسافربری، سازمان حج و زیارت و هیات مذهبی، نذورات مردمی جمع‌آوری و نذری در پایانه پخت و در محل‌های اسکان توزیع خواهد شد.

مدیر امور گردشگری و زیارت شهرداری مشهد افزود: به محض اتمام مراسم اربعین در عراق، تجهیزات به مشهد آورده می‌شود تا برای خدمت‌رسانی به زائران پیاده دهه آخر صفر استفاده شود.

انتهای پیام//ف ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.