نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال ایران گفت: احتمال تغییر میزبان مسابقات انتخابی جهان وجود دارد و ایران هم جزو گزینه‌های میزبانی است.

زهره میرسپاسی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور تیم ملی والیبال بانوان ایران در مسابقات انتخابی جهان، گفت: تا امروز برنامه بر ای اساس است که این رقابت ها در هند برگزار شود، هرچند هنوز این موضوع قطعی نیست و احتمال تغییر میزبان وجود دارد.

وی با اشاره به این مطلب که احتمال میزبانی ایران هم وجود دارد گفت: فدراسیون والیبال ایران در تلاش است در صورت امکان میزبانی این رقابت ها را عهده دار شود به همین دلیل هنوز مشخص نیست ما به هند خواهیم رفت یا این مسابقات در کشوری دیگر و شاید ایران برگزار خواهد شد.

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال ، افزود: ما در حال حاضر در حال پیگیری مراحل اعزام تیم به هند هستیم که اگر میزبان تغییر نکرد فرصت را از دست نداده باشیم. با این وجود منتظریم تا نامه AVC به ما ابلاغ شود و تصمیمات نهایی را اتخاذ کنیم.

میرسپاسی از برگزاری دو هفته نخست لیگ و پس از آن تعطیلی کوتاه مدت خبر داد و گفت: باید بازیکنان ملی پوش به مدت یک هقته الی 10 روز پیش از مسابقات انتخابی جهان در اردو کنار هم تمرین کنند تا با آمادگی راهی مسابقات شوند. در حال حاضر 14 بازیکن از سوی مایدا چیچیچ، سرمربی تیم ملی بانوان، به اردو دعوت شدند.

وی خاطر نشان کرد: اگر میزبانی مسابقات  به ایران داده شود شرایط کمی  تغییر می‌کند و باید برنامه ریزی جدیدی را برای تمرینات ، اردوها و نحوه میزبانی ارائه دهیم. 

میرسپاسی درباره حضور فعلی مایدا در رامسر گفت: مایدا هفته آینده به تهران بازخواهد گشت و پس از مراحلی نهایی اردو 30 – 40 نفر برای تیم ملی نوجوانان انتخاب می شوند تا کم کم مراحل آماده سازی و تیم نهایی انجام شود.

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال از برگزاری اردویی تدارکاتی برای تیم ملی والیبال نوجوانان خبر داد و گفت: پیش از اعزام به چین بازیکنان نوجوان دراسلوونی اردویی دوستانه را برگزار خواهند کرد.

وی افزود: مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا قرار بود  در تایلند برگزار شود  که به دلیل برخی تصمیمات از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا این میزبانی به چین تغییر پیدا کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار