تیم والیبال پارسه تهران در نخستین دیدار هفته هفتم لیگ برتر والیبال مردان ایران مقابل خاتم اردکان متحمل شکست شد.

پارسه یک – خاتم اردکان 3 / شاگردان نفرزاده مغلوب میهمان خود شدندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هفتم لیگ برتر والیبال ایران، گرامیداشت شهدای منا، عصر امروز از ساعت 30 و 15 در خانه والیبال تهران آغاز شد. 

در نخستین دیدار این هفته از مسابقات تیم والیبال پارسه تهران، پذیرای خاتم اردکان بود که در پایان با نتیجه 3 بر یک مغلوب میهمان خود شد. 

اردکانی‌ها که هفته گذشته مقابل تیم والیبال بانک سرمایه ضمن ارائه یک بازی تماشایی با نتیجه 3 بر 2  مغلوب شده بودند، در این دیدار هم نمایش خوب و منسجمی مقابل دیگر تیم تهرانی مسابقات داشتند .در ست اول این دیدار در حالی که دو تیم نمایشی پایاپای داشتند تیم پارسه 27 بر 25 به پیروزی رسید.

ست دوم و سوم این مسابقه از همان ابتدا با عملکرد بهتر تیم اردکان پیگیری شد و در نهایت هم به دو نتیجه 25 بر 18 و 25 بر 19 به سود اردکانی ها خاتمه یافت. در ست چهارم هم مانند دو ست پیشین شاگردان میرحسینی در تیم اردکان بودند که موفق شدند شاگردان نفرزاده را 25 بر 22 مغلوب کرده و به برتری 3 بر یک در مجموع این دیدار دست پیدا کنند.

دیگر دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر والیبال ایران از ساعت 17 آغاز شده است و آخرین مسابقه هفته هفتم را هر دو تیم سایپا و کاله از ساعت 17:30 در خانه والیبال برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۶ آبان ۱۳۹۵
فقط عمران ساری
مثل همیشه عالی
آخرین اخبار