قهرمان رقابت های جهانی کشتی پهلوانی گفت:به طور حتم برای ادامه ورزش حرفه ای در همان رشته جودو فعالیت خواهم کرد.

جواد محجوب در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود: من در وهله اول جودوکار هستم  و برای حضور در رقابت های جهانی کشتی پهلوانی نیز از درخشان، رئیس فدراسیون جودو اجازه گرفتم که وی نیز ضمن حمایت با تصمیم من موافقت کرد.
وی تصریح کرد:جودو و کشتی پهلوانی به هم گره خورده اند و به خاطر علاقه زیادم به کشتی پهلوانی تصمیم گرفتم در اولین دوره رقابت های جهانی این رشته که در کشور بلاروس برگزار شد شرکت کنم و خوشحالم با لطف خدا سر بلند از این میدان بیرون آمدم.
دارنده مدال طلا و نقره رقابتهای جودوی قهرمانی آسیا تاکید کرد:من برای جودو که رشته اصلی ام است زحمات زیادی کشیدم و می‌خواهم با ادامه فعالیت در این رشته مدال‌های بیشتری را در جودو کسب کنم.
ملی‌پوش وزن ۱۰۰ کیلوگرم کشتی پهلوانی ایران خاطر نشان کرد: از مسئولان فدراسیون کشتی به خاطر همراهی هایی که داشتند و مربیان تیم ملی که در طول مدت برپایی اردوی آماده سازی برای من زحمت کشیدند صمیمانه تشکر می کنم و امیدوارم با کسب مدال طلا در رقابت های جهانی بلاروس جواب محبت های آنها را جبران کرده باشم.
نخستین دوره مسابقات جهانی کشتی پهلوانی زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی با حضور کشورهای مختلف دنیا روز ۲۲ آبان ماه در شهر مینسک بلاروس برگزار شد که تیم ایران با کسب 4 مدال طلا،یک نقره ویک برنز به مقام قهرمانی رسید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار