کرمانشاه؛

سقفی برای بی سرپناهان

رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه گفت: در صورتی‌که چهار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز تامین شود، تا قبل از فصل سرما ظرفیت اردوگاه "چشمه‌سفید" کرمانشاه برای نگهداری متکدیان و افراد بی‌سرپناه به 180 نفر افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه گفت: در صورتی‌که چهار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز تامین شود، تا قبل از فصل سرما ظرفیت اردوگاه "چشمه‌سفید" کرمانشاه برای نگهداری متکدیان و افراد بی‌سرپناه به 180 نفر افزایش می‌یابد.

علی ناصری از پیشرفت فیزیکی 85 درصدی تکمیل ساختمان دوم ارودگاه چشمه سفید خبر داد و اظهار کرد: برای تکمیل این ساختمان نیازمند چهار میلیارد ریال اعتبار هستیم که فرمانداری بر تامین این اعتبار تاکید کرده است.

وی ادامه داد: اگر این اعتبار تخصیص پیدا کند، ظرف مدت 15 تا 20 روز و پیش از شروع سرمای شدید ساختمان دوم ارودگاه را تکمیل خواهیم کرد. در ساختمان کنونی این ارودگاه، ظرفیت پذیرش حدود 80 نفر وجود دارد.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه زنان نیز در این ارودگاه پذیرش می‌شوند، خاطرنشان کرد: متکدیان، افراد بی سرپناه و ... گروه‌هایی هستند که در اردوگاه چشمه سفید نگهداری می‌شوند.توزیع سه وعده غذای گرم، خدمات بهداشتی و درمانی، تامین پوشاک و ... را از جمله خدماتی است که به ساکنین این اردوگاه ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه متکدیان و افراد بی‌سرپناه سطح شهر هر روز جمع‌آوری می‌شوند، تاکید کرد: مردهای معتاد تحویل مراکز ماده 16 می‌شوند، زنان و بچه‌های بی سرپرست به بهزیستی و در راه ماندگان نیز به کمیته امداد ارجاع می‌شوند و افرادی هم که بیماری دارند جهت مداوا به دانشگاه علوم پزشکی تحویل می‌شوند.

به گفته این مسئول، کار جمع‌آوری و غربالگری این افراد هر روز انجام می‌شود.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.