رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تفت از افتتاح کتابخانه عمومی کوثر روستای نصرآبا دبه مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در روز پنجشنبه 27 آبان‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛هادی قاسمی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تفت گفت: با پیگیری دهیاری و شورای اسلامی روستای نصرآباد، مکان مناسبی برای راه‌اندازی کتابخانه در نظر گرفته شد که پس از تأیید کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، مقرر شد کتابخانه این روستا در مکان موردنظر راه‌اندازی شود.

قاسمی افزود: مبلغ 600 میلیون ریال از سوی بخشداری تفت و دهیاری نصرآباد برای آماده‌سازی و تجهیز فضای این کتابخانه اختصاص یافت که با پیگیری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، این مبلغ برای بهسازی و تجهیز فضا هزینه شد و کتابخانه در فضایی به وسعت 110 مترمربع آماده بهره‌برداری شده است.

وی همچنین از تهیه بیش از یک هزار و 500 جلد کتاب برای آغاز به کار کتابخانه نصرآباد خبر داد و ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک مخزن این کتابخانه براساس نیاز مطالعاتی ساکنان روستا غنی شود.

گفتنی است، همزمان با افتتاح کتابخانه روستای نصرآباد، کتابخانه عمومی غدیر شهرستان یزد نیز پس از بهسازی و اصلاح فضای فیزیکی کتابخانه، روز پنج‌شنبه 27 آبان بازگشایی خواهد شد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.