فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان از افتتاح ۲۲ طرح عمرانی به مناسبت هفته بسیج در همدان خبر داد.

افتتاح 22 طرح عمرانی به مناسبت هفته بسیج در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار ابوحمزه در جمع اصحاب رسانه استان اظهار داشت: به منظور اجرای تحقق شعار سال جاری 16 میلیارد تومان برای طرح‌های اقتصادی اختصاص یافته که در هفت ماهه اخیر 5 میلیارد تومان به برای ایجاد این طرح ها تخصیص داده شده است.

وی از هدفگذاری 2 هزار نفر شغل توسط بسیج سازندگی استان خبرداد و افزود: مسئولان سازمان بسیج سازندگی افراد واجد شرایط دریافت وام های اقتصادی را شناسایی و آنان را به بانک معرفی می کند.

وی با بیان اینکه از مبلغ واگذاری 5 میلیارد تومان به رده‌ها، 300 میلیون تومان در هفته بسیج برای افتتاح پروژه ها هزینه شده است، تصریح کرد: کارگاه صنایع‌دستی چرم در دیزج همدان، افتتاح طرح کشت زعفران در رباط شورین همدان، افتتاح کارگاه صنایع‌دستی، افتتاح کارگاه تولید قارچ، افتتاح کارگاه عرقیات و اسانس‌گیری، افتتاح کارگاه عرقیات در تپه حاج عنایت و افتتاح کارگاه قارچ در دره مرادبیگ از پروژه‌های آماده بهره‌برداری در هفته بسیج شهرستان همدان است.

 فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: همچنین سیزده سالن ورزشی به اعتبار 2میلیارد و پانصد میلیون تومان، 5 حوزه  مقاومت و 4پایگاه مقاومت در قالب 22 پروژه با اعتباری 3 میلیارد و 583 میلیون تومانی در مناطق محروم برای  استفاده جوانان  در هفته بسیج به بهره‌برداری می رسد.

سردار ابوحمزه در ادامه از برگزاری دو هزار و 622 برنامه به مناسبت هفته بسیج خبرداد و بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا، نشست های روشنفکرانه،  مسابقات ورزشیريال فرهنگی، نشست منتظران موعود، همایش عاشقان ولایت، دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا، اردوهای جهادی، کارگاه های آموزشی، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا از اهم برنامه های این هفته است.

 وی  برپایی نمایشگاه عکس و کتاب، مشاوره حقوقی رایگان، ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان در مصلی نماز جمعه، محافل انس با قرآن، تجلیل از نخبگان، ایستگاه های صلواتی ، خطبه خوانی حضرت زینب(س) و... را از دیگر برنامه های هفته بسیج دانست.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.