سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: پارسه تیم منسجم و خوبی دارد و برای پیروزی مقابل این این تیم باید بدون اشتباه ظاهر می‌شدیم.

میرحسینی: باید بدون اشتباه بازی می‌کردیم/ هیچ تیمی حاشیه امنیت نداردعباسعلی میرحسینی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی 3 بر یک مقابل تیم پارسه، گفت: هفته قبل بازی قابل قبولی مقابل تیم بانک سرمایه انجام دادیم و همین مسابقه پیش درآمدی بود که در این هفته هم در بازی با پارسه خوب کار کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم پارسه مدت زیادی در کنار هم کار کرده اند و قهرمانی ارتش های جهان را هم در کارنامه دارند. باید مقابل این تیم بدون اشتباه بازی می کردیم. به بازیکنان نیز تذکر داده بودم که اگر غفلت کنند و پر اشتباه ظاهر شوند نمی توانند به پیروزی برسند.

میرحسینی خاطرنشان کرد: به این پیروزی احتیاج داشتیم زیرا لیگ سخت و سنگینی پشت سر می گذاریم. هیچ تیمی در این فصل حاشیه امنیت ندارد.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم مسئولین باشگاه هم تلاش کنند تا بودجه تعیین شده سر وقت پرداخت شود و بدون مشکل به مسابقات ادامه دهیم. طبق قراری که از ابتدای فصل گذاشته شد، قرار بود در پایان آبان قسط اول قرارداد به بازیکنان پرداخت شود که امیدوارم این مسئله طبق برنامه انجام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار