سرمربی تیم والیبال سایپا معتقد است مسابقات لیگ برتر والیبال به روزهای حساس خود رسیده و نبردها مهیج‌تر می‌شوند.

مسعود آرمات در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه هفته هشتم لیگ برتر والیبال، گفت: رفته رفته به روزهای حساس لیگ برتر نزدیک می‌شویم و هر بازی حساسیت ویژه‌تری پیدا می‌کند. به خصوص این رقابت در بین تیم‌هایی که در جدال برای پلی‌آف هستند حساس تر خواهد بود. 

آرمات درباره دیدار این هفته تیمش گفت: خاتم اردکان نشان داده است که تیم خطرناکی است و در هفته های قبلی تیمهای مدعی را چه در خانه و چه خارج از خانه آزار داده است.

وی ادامه داد: تیم خاتم اردکان تیمی است که بازیکنان جوان و با تجربه را در کنار هم دارد و بارفنی این تیم را افزایش داده است. با این حال بازیکنان من بسیار باانگیزه هستند که با کسب پیروزی مقابل اردکان روند پیروزی‌های خود را ادامه داده و در بالای جدول باقی ماندند.

سرمربی سایپا، اضافه کرد: تیم ما والیبال خوبی به نمایش می‌گذارد و این موضوع را من بر مبنای صحبت کارشناسان والیبال عنوان می‌کنم. ما اهداف مهمی برای لیگ امسال در سر داریم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه حریفان به یک اندازه برای ما جدی هستند و ما از هر دیداری تنها پیروزی می‌خواهیم. تیم ما نشان داده است که بسیار جنگنده است و تا دقایق پایانی مسابقه برای برد می‌جنگد.

آرمات درباره وضعیت آرش کمالوند، گفت: این بازیکن به تازگی از بند مصدومیت رها شده است و در حال حاضر وضعیت خوبی در تمرینات دارد. امیدوار هستیم با بهتر شدن شرایط این بازیکن و آمادگی کامل، در نیم فصل دوم از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کنیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار