مسئول درمانگاه صحن حضرت زهرا(س) اعلام کرد: پس از آماده سازی فضای پذیرش و سالن انتظار با استقبال زیاد مردم روبرو شدیم و مراجعین سرپایی تا بیماران قلبی داشتیم که درمان‌های سرپایی با توجه به داروهای موجود انجام شده و درمان‌های دیگر به مراکز تخصصی ارجاع داده شدند.

مراجعه بیش از 1500تن به درمانگاه صحن حضرت زهرا(س)/ همکاری با کادر پزشکی کشور عراقبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید جعفری مسئول درمانگاه صحن حضرت زهرا(س)، گفت: امسال برای اولین بار تصمیم به راه اندازی درمانگاه در جوار صحن ملکوتی حضرت علی (ع) گرفته شد اما با توجه به عدم وجود فضای فیزیکی مناسب، از طریق پارتیشن بندی مکان‌هایی جهت اتاق پزشک، داروخانه، تزریقات خانم‌ها و آقایان و اتاق‌های استراحت پرسنل ایجاد شد و پس از آماده سازی فضای پذیرش و سالن انتظار با استقبال زیاد مردم روبرو شدیم و مراجعین سرپایی تا بیماران قلبی و ... داشتیم که درمان‌های سرپایی با توجه به داروهای موجود انجام شده و درمان‌های دیگر به مراکز تخصصی ارجاع داده شدند.

وی از ویژگی‌های مثبت این درمانگاه را همکاری با کادر عراقی دانست و افزود: کادر درمانی کشور عراق با حجمی از داروها تمایل به همکاری با ما بوده هچنین آمبولانس و زایربَر در محل درمانگاه مستقر کردند تا برای حمل مصدوم به درمانگاه ولایت یا بیمارستان‌های تخصصی شهر نجف از آن استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار