کرمانشاه؛

پذیرایی از زوار اربعین حسینی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: تاکنون حدود 300 هزار نفر از زوار اربعین حسینی در موکب‌های وقفی استان کرمانشاه پذیرایی شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت‌الاسلام آیت‌الله‌ عباسیان گفت: روازنه بین 10 هزار تا 20 هزار نفر از زوار عتبات عالیات در موکب‌های برپا شده از محل موقوفات استان مورد پذیرایی قرار می‌گیرند.

عباسیان افزود: همچنین هر شب از 200 نفر تا دو هزار نفر در محل‌های اقامتی در نظر گرفته شده از محل موقوفات اسکان داده می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برپایی 9 موکب از محل موقوفات در استان برای خدمت‌رسانی به زوار عتبات عالیات، اظهار کرد: این موکب‌ها تا بازگشت کامل زوار عتبات عالیات آماده پذیرایی از زوار خواهند بود.

به گفته عباسیان موکب‌های برپا شده از محل موقوفات استان کرمانشاه تا روز پنج شنبه(چهارم آذر) به پذیرایی از زوار عتبات عالیات خواهند پرداخت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه دو موکب اصلی در ورودی و خروجی شهر کرمانشاه کار خدمت‌رسانی به زوار حسینی را بر عهده دارند، ادامه داد: همچنین هفت موکب دیگر نیز در نقاط مختلف سطح استان کار پذیرایی از زائرین اربعین حسینی را بر عهده دارند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.