مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح فیبر نوری ابتدا در 24 منطقه آموزش و پرورش آذربایجان غربی و در ادامه در هنرستان ها و مدارس بزرگ عملیاتی می شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛فریدون سید مصطفوی در نشست امضای تفاهم نامه اجرای فیبر نوری و واگذاری سرویس مدیریت ها و ادارات تابعه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی توسط شرکت مخابرات آذربایجان غربی بیان کرد: بر اساس سند تحول بنیادین بحث تحول و فن آوری از مباحث مهم و قابل توجه بوده و بر همین اساس هوشمند سازی جزو برنامه های اولویت دار محسوب می شود.

وی بیان کرد: در کنار استفاده و بهره مندی از طرح فیبر نوری سامانه اطلاع رسانی نیز در استان جهت آسایش خانواده ها و اطلاع از تعطیلات مدارس راه اندازی می شود این سامانه روزانه قادر خواهد بود تا همزمان به 600 نفر ارائه خدمات کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: شرکت مخابرات در بهره مندی ادارات از فیبر نوری سیاستهای نرمی را در پیش گرفته است در سال جاری و آینده تغییرات محسوسی در واگذاری فیبر نوری در سازمانها و ادارات انجام می گیرد.

بهمن اسمعیل زاده اظهار کرد: از اینکه آینده سازان ایران اسلامی در جامعه ای مجهز به فن آوری های نوین تحصیل کنند، استقبال می کنیم.

شایان ذکر است؛ در این نشست تفاهمنامه ای در زمینه اجرای فیبر نوری و واگذاری سرویس مدیریت ها و ادارات تابعه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی توسط شرکت مخابرات آذربایجان غربی به امضا مدیران 2 نهاد رسید؛ رونمایی از سامانه ارتباطات مردمی و اطلاع رسانی 3132 اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این نشست صورت گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.