به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
شیراز؛ محمد فرخ زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با بیان اینکه واژگونی غیرانسانی خودرو ها در شیراز به صفر می رسد، گفت: با همکاری پلیس راهور تاکنون 200 نقطه حادثه خیز شناسایی و طی یک سال اخیر 126 نقطه آن اصلاح و ایمن سازی شده است.
وی افزود: از مجموع 7 شیب خطرناک منجر به واژگونی در شیراز، 3 نقطه آن شامل شیب خروجی بزرگراه به بلوار آفرینش به طول 210 متر، شیب مسیر غرب به شرق انتهای تقاطع معالی آباد به سمت تقاطع نیایش به طور 205متر و شیب مسیر غرب به شرق بلوار شهید چمران مقابل بیمارستان چمران به طول 340 متر، تراش آسفالت انجام و دوباره با شیب مناسب و استاندارد کف سازی و آسفالت صورت گرفت.
فرخ زاده ادامه داد: مسیر غرب به شرق بلوار مولوی و مسیر غرب به شرق بلوار ولایت از موارد دیگری است که طی دو ماه آینده با همراهی بسیار خوب سازمان عمران شهرداری و پلیس محترم راهور ایمنسازی آن انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: 36 نقطه حادثه خیز در بلوار های جمهوری، مدرس، قدوسی شرقی، ولایت، رحمت، مطهری جنوبی، امیرکبیر، هفت تنان، حسینی الهاشمی، زینبیه، چمران، خلیج فارس، بازرگانان، وحدت و ابوذر غفاری به علاوه تعدادی از خیابان های فرعی ازجمله خبرنگار و اردیبهشت است که تا پایان سال ایمن سازی آن ها انجام می شود.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: کنترل نقشه ها توسط سه مجموعه معاونت شهرسازی و معماری، معاونت فنی و عمرانی و حوزه حمل و نقل و ترافیک می تواند در کاهش دوباره کاری و حذف نقاط حادثه خیز با کمترین هزینه ی اجرا مؤثر واقع شود.
انتهای پیام/ر
.اَرگان معماری مینویسد: در نگاه اول ببینده نمی تواند تشخیص بدهد که ساختمان مقابل او یکی کلیسا است
از ویژگی های این کلیسا نحوه ی ورود نور به داخل کلیسا است که از طریق جداره های بیرونی در نما و بام کلیسا به داخل ورود پیدا میکند و امکان دیده شدن را از بیرون نیز فراهم می آورد که باعث زیبایی دو چندان کلیسا شده است.در سایت ارگان معماری