هر یک از فصل های سال زیبایی های خاص خود را برای مسافرت دارند. مقاصد گردشگری بسیاری در کشور ما وجود دارد و این روزها انتخاب مقصد برای گردشگران واقعا سخت شده است. اما چالش دیگری که همواره گردشگران برای مسافرت و گذراندن تعطیلات با ان مواجه هستند، یافتن راهی سریع و مناسب برای خرید بلیط اتوبوس است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هر یک از فصل­های سال زیبایی­های خاص خود را برای مسافرت دارند. مقاصد گردشگری بسیاری در کشور ما وجود دارد و این روزها انتخاب مقصد برای گردشگران واقعا سخت شده است. اما چالش دیگری که همواره گردشگران برای مسافرت و گذراندن تعطیلات با ان مواجه هستند، یافتن راهی سریع و مناسب برای خرید بلیط اتوبوس است.

فرض کنید برای خرید بلیط اتوبوس به یکی از شرکت­های مسافرتی مراجعه کرده­اید. زمانی­که در­خواست بلیط اتوبوس به یک مقصد مشخص دارید، حتما به نوع اتوبوس و موقعیت صندلی توجهی نمی­کنید. چون شرکت مسافربری سلیقه شما در نوع اتوبوس را در نظر نمی­گیرد و بر اساس سرویس­های موجود بلیطی را برای شما صادر می­کند. سوار اتوبوس مورد نظر می­شوید و تازه مشکلات شما شروع می­شود. اتوبوس کیفیت مطلوبی که بابت آن پول پرداخته­اید را ندارد و صندلی شما در جایی قرار گرفته که اصلا خوشایند شما نیست. هر لحظه به ساعت خود نگاه می­کنید تا سریع تر به مقصد برسید و از این سفر رهایی پیدا کنید.

مشکلاتی که به آن ها اشاره کردیم، اکنون به آسانی چند کلیک توسط سامانه سفر 724 حل شده است. سفر 724، سامانه خرید اینترنتی بلیط اتوبوس است که با استفاده از تکنولوژی روز و با پیاده سازی بستری کاربرپسند و ساده و با ارائه خدمات جانبی با کیفیت در زمینه مسافرت زمینی به شما کمک می­کند تا فقط با یک جستجوی ساده بلیط اتوبوس مورد نظرتان را انتخاب و خرید نمایید.


خرید بلیط اتوبوس به آسانی چند کلیک!

حتما می­پرسید چگونه می­توان بلیط دلخواه را با چند کلیک ساده خرید و از سفر زمینی با اتوبوس و با قیمت ارزان و مناسب لذت برد!

جهت خرید بلیط اتوبوس با قیمت­های مناسب و تخفیف­دار وارد سایت سفر 724 شوید و پس از انجام یک فرآیند ساده، بلیط خود را رزرو و وجه آن را به صورت اینترنتی پرداخت کنید.

در همان بدو ورود، مبداء و مقصد از شما پرسیده می­شود. برای سهولت و تسریع فرآیند خرید، نیازی نیست مراحل خسته کننده ثبت نام را انجام دهید. با توجه به اینکه سفر 724 با اکثر شرکت­های مسافربری کشور همکاری دارد، سرویس­هایی مربوط به پایانه­های شهرها (پایانه غرب، پایانه جنوب، پایانه بیهقی، پایانه تبریز، پایانه اصفهان، پایانه مشهد و ...) و اتوبوس­های مختلف (مان، مرسدس بنز، ولوو، اسکانیا، داف و...) پیش روی شما قرار می­گیرد تا ضمن مقایسه گزینه­ها با یکدیگر، بهترین، ارزان ترین و مناسب­ترین سرویس را انتخاب کنید. در سفر 724 نه تنها نوع صندلی (معمولی، وی‌آی‌پی، تخت‌شو و...) به وضوح مشخص شده، بلکه به آسانی می‌توانید جای دلخواه‌تان را انتخاب کنید. در واقع با این قابلیت نیازی نیست که با مهمان‌دار سر انتخاب صندلی چانه بزنید! اکنون با طی مراحل ساده، بلیط خود را تهیه کرده­اید. حتی نیازی به چاپ بلیط ندارید، فقط کافی است برای سوار شدن به اتوبوس شماره‌ی پیامک‌شده را همراه خودتان داشته باشید.


خرید بلیط اتوبوس به آسانی چند کلیک!

با خدمات و مزایای دیگر سفر 724 آشنا شوید:

·         دسترسی به بیش از 700 شرکت مسافربری

·         امکان کنسل نمودن و استرداد آنلاین بلیط و بازگشت هزینه به حساب بانکی

·         امکان انتخاب صندلی

·         انتخاب شرکت مسافربری از طریق فیلتر

·         پشتیبانی خدمات

·         انتخاب بلیط‌های اتوبوس تخفیف دار

·         امکان خرید تلفنی بلیط اتوبوس

·         برگزاری مسابقات و جشنواره­ها

·         اهدای جوائز ارزنده به اعضای کانال

·         ارائه سرویس به شهرهای کشورهای خارجی

برای اطلاع از تخفیف­ها و شرایط ویژه بلیط­های اتوبوس نیازی نیست به سایت تک تک شرکت­های مسافربری سر بزنید. سامانه سفر 724  تخفیفات ویژه­ای که توسط شرکت­های مسافربری فراهم شده را در اختیارتان قرار می­دهد.


خرید بلیط اتوبوس به آسانی چند کلیک!

قرعه کشی­های فراوانی بین اعضای کانال تلگرام (@safar724) سفر 724 اتفاق افتاده است. برندگان خوش شانس اعضای کانال جوایز ارزنده ای از قبیل بسته ویژه­ی سفر یک­ساله با اتوبوس را به قید قرعه دریافت کرده­اند. فرصت دریافت جایزه را از دست ندهید. با یک عضویت ساده هر ماه جایزه ببرید!


خرید بلیط اتوبوس به آسانی چند کلیک!

سفر 724 خرید بلیط اتوبوس را به آسان ترین شکل ممکن رسانده تا حتی کسانی که برای اولین بار از این سایت خرید می­کنند به راحتی و تنها با چند کلیک بتوانند از یک مرجع کامل و مطمئن، بلیط اتوبوس خود را انتخاب و خریداری کنند.

www.safar724.com
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
avaye baran
۱۶:۰۹ ۰۳ آذر ۱۳۹۵
این سایت منو یاد دوران دانشجوییم میندازه. سر کلاس هم ازش بلیط خریدم. ممنون بابت یاداوری خاطرات
Iran (Islamic Republic of)
samShaban
۱۰:۴۱ ۰۳ آذر ۱۳۹۵
به نظر من واقعا همچین سایتی برای خرید بلیط اتوبوس لازمه. کلا سفر با اتوبوس سخته. حالا مکافات خرید بلیط رو هم بهش اضافه کن. دیگه بدتر. من دانشجو عمرم تو صف و ترمینال و ... میگذره.
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
علی هاشمی
۱۵:۳۷ ۰۲ آذر ۱۳۹۵
بیشتر از 10 سال هست که من به خاطر شغلم سفر میکنم. با هر وسیله ای. از وقتی که یادم میاد ازین سایت بلیت هامو خریدم. تخفیف های خوبی هم داره. برای مسیرهایی که من لازم داشتم همیشه بلیت داشتن.