مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری خراسان رضوی گفت: درجهت ارائه خدمات بهتر به زائران پیاده و امسال پیش بینی افزایش 20درصدی زائران پیاده شهر مشهد را داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زارع صفت افزود: باید باید اطلاع رسانی لازم به زائران پیاده در جهت آگاهی از برودت هوا و همچنین خود امنیتی و خود بهداشتی صورت بگیرد.، 220هزار تخت اضطراری در واحدهای اقامتی ویژه این ایام پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: هر یک از کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر استان برنامه های ویژه ای پیش بینی کرده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری خراسان رضوی با بیان اینکه در حوزه دهیاری ها و شهرهای مسیر زائرین پیاده هماهنگی های لازم در جهت ارائه خدمات صورت پذیرفته است گفت :در حوزه فرهنگی و ارائه خدمات فرهنگی هم برنامه های ویژه ای از جمله اعزام 1200روحانی در مسیر زائران پیاده و همچنین خدمات ویژه ای از سوی آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد و تشکل های مردمی پیش بینی شده است.

قائم مقام آستان قدس رضوی هم در ادامه این جلسه گفت: از همدلی و همراهی توام با انگیزه نیروهای مردمی باید تشکر کرد امیدواریم خادمان خوبی برای زائران و مجاوران رضوی باشیم.

بختیاری افزود: آستان قدس رضوی اعلام آمادگی کرده است تا در هرزمینه ای که نیاز باشد به زائران پیاده خدمت رسانی کند تا زائران تنها دغدغه زیارت داشته باشند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.