مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزیر ورزش قصدی برای تغییر مدیریت باشگاه پرسپولیس ندارد و چنین بحثی شایعه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گرشاسبی درباره برگزاری نخستین نشست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی، گفت: سلطانی‌فر آشنایی خوبی با روسای فدرسیون های ورزشی دارد. در جلسه امروز تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی و نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش مواردی را مطرح کردند. وزیر هم به نکاتی اشاره کرد که می  توان آن را الگو قرار داد.
 
وی درباره این که خارجی ها برخلاف دم زدن از شعار "جدایی ورزش از سیاست" این امر را رعایت نمی کنند، بیان کرد: صادقانه بگویم که آن ها برخلاف این شعار عمل می کنند و سیاست و ورزش را با هم قاطی می‌کنند. با وجود موفقیت های فوتبال کشورمان، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا با اقدامات سیاسی در مراسم انتخاب برترین های فوتبال قاره، موفقیت های ایران را در نظر نگرفتند. وزیر ورزش هم به این امر اعتراض کرد.

گرشاسبی درمورد آزاد شدن پول های بلوکه شدن فدراسیون فوتبال، ادامه داد: این مطالبات قابل وصول هستند و فدراسیون فوتبال در همین راستا تلاش می کند. البته باید پیگیری‌های ویژه‌تری نسبت به آزاد شدن پول های بلوکه شده صورت بگیرد.
 
وی درباره جدایی علی اکبر طاهری از مدیریت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: بحث همیشه اطراف باشگاه بزرگی چون پرسپولیس  وجود دارد. خبری از جدایی طاهری نیست. این بحث از زمان روی کار آمدن طاهری وجود داشته اما وزیر باید درمورد مدیریت پرسپولیس تصمیم گیری کند. با این حال بحث چدایی سرپرست باشگاه پرسپولیس شایعه است. هر زمان لیگ برتر تعطیل می شود، چنین شایعه ای شنیده می شود اما طاهری با قدرت امور باشگاه را پیش می برد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شایعه انتقال احمد نوراللهی و امید عالیشاه به تراکتورسازی برای انجام خدمت سربازی، گفت:  تا این لحظه خبری درباره انتقال این 2 بازیکن به تراکتورسازی مطرح نشده است.چنین موضوعی در حد گمانه زنی رسانه ای است و باید بگویم برانکو درخصوص مسائل فنی تصمیم می گیرد.

گرشاسبی در خصوص بحثترخیص لباس های پرسپولیس از گمرک فرودگاه امام خمینی تصریح کرد: قداست باشگاه پرسپولیس باید در هر وضعیتی حفظ شود. انصاف نیست باشگاه بزرگی پرسپولیس برای لباس های اهدایی پول بدهد. به عنوان مسافر از ما درخصوص اضافه بار سوال کردند که جواب هم دادیم. با رفع مشکل لباس ها از پیراهن های جدید مقابل پیکان استفاده می شود.
 
مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان درمورد شایعه جدایی اش از این وزارت خانه، اظهار داشت: سرباز وزارت ورزش هستم و در هر سنگری کار می کنم. این موضوع هم در حد یک شایعه است چرا که سلطانی‌فر قصد تغییر در وزارت ورزش را ندارد. هرچند تغییر حق مسلم اوست اما خبری در این راستا نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار