رییس جمهور طی پیامی اظهار داشت: اقدام سبعانه و مذبوحانه تروریست ها در منطقه حله عراق، نمایش عمق درماندگی کوردلان سفاک بود.

درخواست از دولت عراق برای برخورد قاطعانه با عاملان سیاه دل/ اعلام آمادگی ایران برای رسیدگی به آسیب دیدگانبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در پیامی به مناسبت حمله تروریستی به زائران حسینی در حله عراق اظهار داشت: وقوع اقدام تروریستی دردناک در منطقه حِلّه عراق که منجر به شهادت و مجروح شدن مظلومانه شماری از زائران حسینی از جمله تعدادی از هموطنان عزیزمان شد، قلوب تمامی مسلمانان به‌ویژه شیعیان را جریحه‌دار ساخت.

وی تصریح کرد: اینجانب با درخواست اکید از دولت عراق برای برخورد قاطعانه‌تر با عاملان سیاه‌دل اینگونه حرکت‌های غیرانسانی و اعلام آمادگی دولت ایران برای همکاری و همیاری در رسیدگی به آسیب‌دیدگان و مجروحان این حادثه تلخ، برای شهدای این فاجعه، علو درجات و برای آسیب دیدگان، آرزوی شفای عاجل دارم و به خانواده‌های عزیز داغدار تسلیت می‌گویم.

روحانی تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران همچنان مصمم به مبارزه همه‌جانبه با تروریست‌ها و افراطیون است و یقین دارد به ‌زودی در سایه وحدت و همدلی بیش از پیش مردم عراق، شاهد پیروزی نهایی آنان در مبارزه با گروه‌های تروریستی و حامیان آنهاخواهيم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۵
با موشک های فجر و زلزال تروریستهای داعش را خاک یکسان کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۵
سلام
نیازی به درخواست اکید شما نیست بلکه دولت عراق اگر می توانست جلوی این فاجعه را می گرفت... در جای دیگر باید عرصه را بر آل سعود تنگ کرد و ضربه را همانجا به این شجره ملعونه خبیثه وارد نمود..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۵
نمی دونم چرا دولت عراق برخورد قاطع نمی کنه تا اینگونه فجایع به بار نیاد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۵
خودمون جبران میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۵ آذر ۱۳۹۵
اى زائر حسينى اى دوستدار سقا
برخيز كربلايى رفتى به سوى مولا

در مسلك حسينى سر بر بدن حرام است
شد پاره پاره جسمت همچون عزيز ليلا

رضوان در انتظار نجواى يا حسين است
با چشم اربعينى جنت بكن تماشا
آخرین اخبار