خط راه آهن شمال شرق کشور در مسیر تهران مشهد مسدود شد.

مسدود شدن خط ریلی تهران مشهدمرتضی عرب حجی مدیر روابط عمومی راه آهن شمال شرق  در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از مشهد ، گفت : خط ریلی تهران-مشهد همچنان مسدود است.

 وی در این گفتگوی تلفنی ادامه داد: تکنسینهای تعمیر و نگهداری راه آهن جمهوری اسلامی  در تلاش هستند این خط ریلی را بازگشایی کنند .

وی بدون اشاره به زمان دقیق باز گشایی مسیر ریلی تهران –مشهد خاطر نشان کرد: پس از تعمیر خطوط آسیب دیده ،زمان دقیق حرکت قطارها اطلاع‌رسانی می‌شود.

پس از حادثه صبح امروز که به برخورد دو قطار مسافری به یکدیگر و کشته و مجروح شدن چند نفر از مسافران و مسئولان فنی راه آهن منجر شد، مسیر ریلی تهران – مشهد نیز مسدود شده و در حال حاضر امکان تردد در آن وجود ندارد. البته راه آهن در تلاش است در کوتاه ترین زمان ممکن این مساله را حل کند.

هشت واگن از قطار تبریز – مشهد، به عنوان یکی از قطارهای حاضر در حادثه همچنان سالم بود، از این رو حدود 100 مسافر قطار سمنان – مشهد نیز به وسیله واگن های باقی مانده به سمت مشهد حرکت کردند.

مدیرکل روابط عمومی راه آهن درباره علت به وجود آمدن این حادثه نیز تصریح کرد: تا زمانی که تیم های کارشناسی در محل به بررسی دقیق ابعاد ماجرا نپرداخته و تمام جوانب را بررسی نکنند نمی توان از علت این اتفاق صحبت دقیقی کرد. هنوز آمار دقیقی از کشته شدگان یا مجروحان حادثه نیز وجود ندارد.

وی درباره وضعیت حرکت قطارهای مسیر تهران – مشهد نیز عنوان کرد: زمان دقیق حرکت قطارها از طریق پیامک به مسافران اطلاع رسانی خواهد شد و تاخیرهای احتمالی به وجود آمده نیز به آنها مخابره می شود.


انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۱۸:۳۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۵
خط ریل راه آهن را به شکل دایره کنید تا قطارها پشت سر هم حرکت کنند