تراکتورسازی در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال با درخشش محمد ابراهیمی مهمانش صبای قم را با نتیجه 2 بر یک شکست داده و به صدر جدول این رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در یکی از دیدارهای آغازین روز دوم از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال تراکتورسازی تبریز درحالی در ورزشگاه خانگی خود رودروی صبای قم قرار گرفته بود که برای صعود به صدر جدول مسابقات نیازمند کسب 3 امتیاز این بازی بود؛ اتفاقی که در پایان بازی رخ داد و منجر به صدرنشینی شاگردان قلعه‌نویی شد.

این مسابقه از ساعت 14:30 با حضور پرشور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی این تیم آغاز شد و سرخ‌پوشان در نیمه نخست با وجود برتری بر تیم میهمان از باز کردن دروازه حریف ناکام ماندند و در پایان این نیمه دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

اما در 45 دقیقه دوم وضعیت به شکل دیگری بود و شاگردان قلعه‌نویی ضمن ادامه دادن به بازی برتر خود قفل دروازه تیم میهمان را دو بار شکسته و امتیازات کامل این بازی را از آنِ خود کردند؛ هرچند دروازه این تیم یک بار نیز باز شد اما این امر مانع از پیروزی نماینده مدعی تبریز نشد.

بدین ترتیب تراکتورسازی با این پیروزی 23 امتیازی شده و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس به صدر جدول مسابقات صعود کرد و صبای قم نیز با اینکه 9 امتیازی ماند اما در جدول یک پله صعود داشت و در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.