سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: باتوجه به عملکرد خوب دخسوس در سال گذشته توقعات همه از وی بالارفته و این امر باعث شده تا فشار و استرس بسیار روی او تاثیر منفی بگذارد.

فراز کمالوند در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد بازی دو تیم فوتبال استقلال و گسترش فولاد بیان کرد: بازی زیبایی را از هر دوتیم شاهد بودیم، معتقدم در این هوای سرد هر کسی داخل استادیوم بود از این بازی زیبا لذت برد. دو تیم نزدیک به 12 موقعیت روی دروازه یکدیگر خلق کردند. در صورتی که این مسابقه را با شکست پشت سر می گذاشتیم آن وقت عدالت در فوتبال رعایت نمی شد.

وی ادامه داد: چند موقعیت صد درصد را نتوانستیم به گل تبدیل کنیم البته نباید از تلاش های بازیکنان استقلال هم به سادگی چشم پوشی کرد.

سرمربی تیم گسترش فولاد درباره اخراج شدن دخسوس در این مسابقه گفت: من اول از همه باید فیلم بازی را ببینم که ایا اخراج دروازه بان ما درست بوده است یا خیر. اما به طور کلی ما سعی کردیم طوری اعتراض کنیم که عملکرد داور زیر سوال نرود.

وی درباره اینکه این تیم در فصل جدید دخسوس، دروازه‌بان فصل گذشته استقلال خوزستان را گرفته اما بازهم گل‌های زیادی دریافت می‌کند، گفت: وقتی تغییر و تحول شکل می‌گیرد، این اتفاقات هم رخ می‌دهد. خسوس پسر خوب و خوش قلبی است، اما فکر می‌کنم فشار روی او وجود دارد. چون این دروازه‌بان فصل گذشته 17، 18 کلین‌شیت داشت، همه از او انتظار دارند و این مسئله روی دخسوس فشار روانی می‌آورد.

وی درباره اینکه چقدر دخسوس را مقصر این نتیجه می داند،تاکید کرد: به هیچ عنوان خوب نیست در زمان باخت تمام تقصیرات را به گردن یک نفر بیاندازیم و در صورت پیروزی تیم تلاش های بازیکنان نادیده شده و سرمربی خود را عامل این پیروزی بداند.

کمالوند در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره اردوهای خارج از کشور چیست،گفت: به هیچ عنوان نمی شود این اردوها را در ایران برگزار کرد. اردوهای داخلی با خارجی به هیچ عنوان قابل قیاس نیست. بطور مثال بیشتر تیم ها اردوهای خود را در کیش برگزار می کنند اما این شهر تنها یک زمین تمرینی دارد چرا که هیچ کسی نمی تواند در هوای سرد در اصفهان یا شهرهای دیگر اردو برگزار کند. همچنین وقتی یک تیمی به اردوی امارات می رود در آنجا چند دیدار تدارکاتی خوب مقابل رقیبانش انجام می دهد. سال گذشته ما نیز با تیم های فنرباغچه و هانوفر آلمان بازی تدارکاتی انجام دادیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار