سازمان لیگ با وجود اعتراض باشگاه ذوب آهن به میزبانی گسترش فولاد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، بر میهمان بودن این تیم اصفهانی تاکید دارد.

شاگردان حسینی در تبریز به مصاف گسترش می روند
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  باشگاه ذوب آهن اصفهان امروز در نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار میزبانی از گسترش فولاد تبریز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد. ذوبی ها اعتقاد دارند با توجه به اینکه در دو بازی اخیر گسترش در جام حذفی، تیم های مس رفسنجان و شهرداری ماهشهر حاضر به بازی نشده اند و شاگردان فراز کمالوند از این راه به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته اند، باید در این مرحله در ورزشگاه فولاد شهر از ذوب آهن میزبانی کنند.

در آئین‌نامه مسابقات سازمان لیگ آمده در صورتی که تیمی در دو مسابقه به صورت متوالی میزبان باشد یا بدون مسابقه صعود کند، در مسابقه سوم میهمان است اما نکته‌ حائز اهمیت این است که تیم گسترش فولاد برای بازی با شهرداری ماهشهر به خوزستان سفر کرده و هزینه‌های این سفر را هم پرداخت کرده است. بنابراین تنها در صورتی که هیات رئیسه سازمان لیگ به میزبانی تیم ذوب آهن رای بدهد این مسابقه در روز 30 آذر ماه در اصفهان برگزار می شود.


با این حال غلامرضا بهروان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: در خصوص میزبانی گسترش فولاد در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل ذوب آهن دو  بحث وجود دارد. نکته اول این جا است که پس از انصراف مس رفسنجان برای برگزاری بازی مقابل گسترش فولاد در مرحله یک شانزدهم نهایی، این تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و طبق قرعه کشی در این مرحله میهمان شهرداری ماهشهر شد.

وی افزود: سازمان لیگ در همان روز برگزاری قرعه کشی به مسئولان تیم ماهشهر تذکر داد که به دلیل وضعیت نامناسب زمین ورزشگاه، آن ها باید در جای دیگری از گسترش میزبانی کنند. بر همین اساس امیدیه به عنوان محل بازی شهرداری ماهشهر و گسترش فولاد انتخاب شد که متاسفانه با وجود حضور تیم داوری و تیم میهمان در زمین بازی، میزبان حاضر به بازی در امیدیه نشد و ما هم نتیجه دیدار را سه بر صفر به سود گسترش فولاد اعلام کردیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان خاطر نشان کرد: از طرفی با وجودی که در آیین نامه برگزاری مسابقات سازمان لیگ تاکید شده که اگر تیمی بدون انجام دادن دو  مسابقه به مراحل بعدی صعود کند در بازی سوم میهمان است اما گسترش در زمین بازی مقابل شهرداری ماهشهر حاضر شد و برای سفر به امیدیه هزینه کرد. بر همین اساس با توجه به این که ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی میزبان ماشین سازی بوده است، این تیم در مرحله بعد باید در تبریز به مصاف گسترش فولاد رود. این موضوع را فردا به باشگاه ذوب آهن ابلاغ می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار